flobben Skrevet April 17, 2010 Share Skrevet April 17, 2010 Flobben; Noen må holde Norge igang i helgene og..!Du får komme sterkere tilbake neste helg det kan jeg love deg at jeg har gjort også.... vært på fylla siden onsdag, med legendarisk hyttetur fra fredag til lørdag. blir nok noen få i dag også bare for å roe ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet April 17, 2010 Share Skrevet April 17, 2010 Skål Øl i handa å kjøleskapet fylt med div junk til dagenderpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 hm hm... dritings på en søndsg er fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 hm hm... dritings på en søndsg er fint Nå må du være forsiktig med drikkinga Simen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 njæææ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Henning Skrevet April 24, 2010 Share Skrevet April 24, 2010 skål da bærer det ut i hovedstaden i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 24, 2010 Share Skrevet April 24, 2010 Grilling og alkohol med kompiser ikveld Blir bra detta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 24, 2010 Share Skrevet April 24, 2010 Har sittet ute på verandaen i leiligheta siden klokka tre å nytet kalde pils! Sett på all russ som går forbi å skal feire x-russefest! Moro moro! Skål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 24, 2010 Share Skrevet April 24, 2010 skål da bærer det ut i hovedstaden i kveld +1! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 24, 2010 Share Skrevet April 24, 2010 Off to Drammen! Fathers, lock your daughters... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 da begynner man og skåle igejn da i kveld blir det og feire min 23. 1.mai fin dag og ploppe ut på det har jeg finni ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 Hehe, gratulerer med dagen på forskudd dutten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 Da skal jeg ta mange pils for deg i kveld her i hovedstaden, dutten. Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 Gratulerer med dagen på forskudd Ut å feire bursdagen til en kompis. Skål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå