Gå til innhold

Skål!


M6 Bjørn
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvor skal jeg starte :P for det første hadde jeg nok ikke blitt stoppa av purken mens jeg sto stille og hadde bilen full av kjerringer, også når jeg er edru er jeg jo så jææævelig sjenert att jeg tørr jo såvidt å snakke med folk :P også blei jeg jo i kontakt med ei kjerring jeg likte veldig godt, men tørte jo såklart ikke spørre om tlf nr :P så vi får nå se.. får vell sova og irritere meg om det! åååhhh. helvette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig... tenk at New Zealand er en fornuftig produsent av hvitviner. Nobilo Marlborough Sauvignon Blanc fra 2009 kan anbefales. Hvitvinen minner en god del om klassiske tyske litt syrlige hvitviner og det er kanskje ikke så merkelig siden den blir produsert på den 41 sydlige breddegrad (les: de har ikke Golfstrømmen i dette området). Skål... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig... tenk at New Zealand er en fornuftig produsent av hvitviner. Nobilo Marlborough Sauvignon Blanc fra 2009 kan anbefales. Hvitvinen minner en god del om klassiske tyske litt syrlige hvitviner og det er kanskje ikke så merkelig siden den blir produsert på den 41 sydlige breddegrad (les: de har ikke Golfstrømmen i dette området). Skål... :)

Akkurat :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...