winchester Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Haha, hvorfor det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 hvor skal jeg starte for det første hadde jeg nok ikke blitt stoppa av purken mens jeg sto stille og hadde bilen full av kjerringer, også når jeg er edru er jeg jo så jææævelig sjenert att jeg tørr jo såvidt å snakke med folk også blei jeg jo i kontakt med ei kjerring jeg likte veldig godt, men tørte jo såklart ikke spørre om tlf nr så vi får nå se.. får vell sova og irritere meg om det! åååhhh. helvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Haha, tror du burde begynne å gå rundt med en lommelerke med noe godsaker oppi i tilfellet du møter henne i edru tilstand igjen, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 ja.. må nok det. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 meeen deilig å kjøre e28! men den skal parkeres i morra.. ikke bra med is på veier og sommerdekk nå gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Ja, det tviler jeg ikke på du Etter de reperasjonene du har gjort nå i det siste hadde jeg ikke våget å tatt den med ut på veien med sommerdekk, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 hehe til sommern skal bilen være strøøøken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 meeen deilig å kjøre e28! men den skal parkeres i morra.. ikke bra med is på veier og sommerdekk nå gitt... men IX, piggdekk og turbo på glatte veier er latterlig gøy.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 det tror jeg på! bygge 535 ix snart vell hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 det tror jeg på!bygge 535 ix snart vell hehe Har jeg faktisk tenkt på mang en gang, E28 535 var høyt på lista når jeg kjøpte bil nettop. Men E30 touring, de blir såå overrasket når de taper i lyskryssene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 JEY!!!! kvelden er reddet :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Å? Funnet frem lerka? ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 hehe. nei. slapp det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 Utrolig... tenk at New Zealand er en fornuftig produsent av hvitviner. Nobilo Marlborough Sauvignon Blanc fra 2009 kan anbefales. Hvitvinen minner en god del om klassiske tyske litt syrlige hvitviner og det er kanskje ikke så merkelig siden den blir produsert på den 41 sydlige breddegrad (les: de har ikke Golfstrømmen i dette området). Skål... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 Utrolig... tenk at New Zealand er en fornuftig produsent av hvitviner. Nobilo Marlborough Sauvignon Blanc fra 2009 kan anbefales. Hvitvinen minner en god del om klassiske tyske litt syrlige hvitviner og det er kanskje ikke så merkelig siden den blir produsert på den 41 sydlige breddegrad (les: de har ikke Golfstrømmen i dette området). Skål... Akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå