tonyku Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 Da har man vært på venners venner Julebord. Skal si konene til amnnfolka ibygda er noe for seg selv. Tror demn er i nøden eller noes ånt:P Mye MILFs å se for å si det sånn Tili oppp imorra å kjørre tømmer med lastebilen.... føler ikke for å sitte i rømmerkranen i 15 minus L:( SKÅL EDIT:.: Gleder meg forresten til alt det ferske sladderet jeg har imoora siden det er mest sansynl,ig at det bare er jeg som husker alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maddafakka Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 Nettopp heme fra skruing så nå blir det Skål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 Nettopp heme fra skruing så nå blir det Skål Jada Bedre sent en aldri... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maddafakka Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 Nettopp heme fra skruing så nå blir det Skål Jada Bedre sent en aldri... Så lenge det er en fredagsskål så kan det gjøres når som helst på døgnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maddafakka Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 Dette her e noe å skåle for fant nettopp ut at jeg hadde fått lønning:D SKÅLER for den:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 Fyfaeb så mange gamle damer ute. Kvalmt! Men så får du fæn meg høre søt fra A til Å fra de. Oæ Og jeg takket Gud for autokorrekt på iPhone, så det det ut som om jeg er edru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maddafakka Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 Fyfaeb så mange gamle damer ute. Kvalmt! Men så får du fæn meg høre søt fra A til Å fra de. OæOg jeg takket Gud for autokorrekt på iPhone, så det det ut som om jeg er edru Ja passe seg for de derre ja skummle saker det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 Æsj, kan ikke kjøre før langt på kvelden i morgen. Super på pilsen nå på på vei hjem fra nach.... Super kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 Fikk musinga unnagjort i formiddag, nå er det helg og øldrekking Hehehe... planlegging er stikkordet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 Æsj, kan ikke kjøre før langt på kvelden i morgen. Super på pilsen nå på på vei hjem fra nach.... Super kveld! Haha Ja du super du Martin Ble litt Cod og pils på meg og bror inatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 Fikk musinga unnagjort i formiddag, nå er det helg og øldrekking Hehehe... planlegging er stikkordet... Planlegging og timing er viktig ja. Så sånne sysler legger man til fredag formiddag og søndag ettermiddag.. Så nå er det pils og GT5 igjen, skål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 Skål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 SK^ÅL! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 Skål ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 Fyfaeb så mange gamle damer ute. Kvalmt! Men så får du fæn meg høre søt fra A til Å fra de. Gærnt med gamle damer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå