Kvasi Skrevet August 31, 2012 Share Skrevet August 31, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet August 31, 2012 Share Skrevet August 31, 2012 60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet August 31, 2012 Share Skrevet August 31, 2012 60 60? Du leder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 Skåler! Men må roe ned inntaket foreløbig, skal kanskje bort på hjemmelaga pizza i kveld. Det er ikke verdt å gå glipp av! Ellers blir det hamburger eller pizza hjemme. Skal klare meg uansett ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 Er øltørst jeg også, får se om jeg finner på en god forklaring mens jeg dusjer på hvorfor jeg og madammen skal nyte øl ikveld! Man klarer å tenke ut mye klokt mens man står i dusjen, jeg tror jeg skal få til noe. Så får ta en skål på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 Skål!! og cola Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 Here we go again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 Ps: Illustrasjonbilde Får tømme restene fra igår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 Feire bursdagen min idag ! Fyller ikke år før i morgen, meeeen da er det søndag og båten skal opp av vannet, så må bli idag! Skål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 Feire bursdagen min idag ! Fyller ikke år før i morgen, meeeen da er det søndag og båten skal opp av vannet, så må bli idag! Skål Har bursdag på mandag så må vell feire bursdag i dag jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 Skål. Noen som vet hva "kvitøl" er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 [ Bilde ]Skål. Noen som vet hva "kvitøl" er? Så tvilsomt ut det der, men skål allikevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 Tvilsomt? Neida. Det er sats. En jeg kjenner i bygda her synes det er den beste drikken han kan få. Men han har vel stort sett vært full de siste 50 åra. Får man god sats som er utgått, så kan det bli en flott fylletur. Drukket "rompesprit" noengang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå