Ågedal Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 Skååååååååål!!11111111111 Øløløløøløløløløløløløl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 Noken som skal på fylla i kveld? PILZ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 Skål skalle fulle blir vi alle Må nesten feire at det er litt fri, går i pils nå og får vel vente litt ut på ettermiddagen før en begynner på sterkere saker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 Nå er fylla skikkelig i gang.. Er veldig glad i Whisky og konjakk.. nå er det igang!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 begynte på spriten for 2 timer siden så nå er de viklig begynt å bli fart i sakene:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 hahahhhhha holdt på i 7 timme skåååååååååååååååååååååål absint er tin gen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Skål Har aldri skrevet noe i denne tråden før, men tenkte at i kveld var det på tide... Jeg og samboeren min har feiret at vi har vært i lag i 5 år i dag! God natt og skål alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Tjaaa.. drekke.. skal, skal ikke, skal, skal ikke, skal, skall ikke?? ikke lett valg gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Tjaaa.. drekke.. skal, skal ikke, skal, skal ikke, skal, skall ikke?? ikke lett valg gitt Egentlig ett lett valg, hadde men hatt en plass å drikke på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Skal IKKE drekke en dråpe idag. Er bare så inne i HÆLW..... fyllesyk idag. Tror faktisk jeg aldri har vært så dårlig . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 skå for fi##e å fedrelandet!!!!"sa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 shcål da gutter! hær går det på vodka og blandevann er vi vist fri for! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Skikkelig drekka mennesker dere ser jeg.. Her går det i iskald cola.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 blei ikke noe fyll på meg idag gitt:( fruen var på butikken tidligere å glemte å kjøpe med noe øl til meg så da blei det bare hu på fylla da sitter nå her å svis penger på ebay jeg da når jeg egentlig skulle betalt fartsboten jeg fikk på 5000,- onsdag :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå