PenguiN- Skrevet Juli 6, 2007 Share Skrevet Juli 6, 2007 Sitter ilage The StigMeister å drikker Nydelig vær ute, og lettkledde damer,hva mer kan man be om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juli 6, 2007 Share Skrevet Juli 6, 2007 Sitter ilage The StigMeister å drikker Nydelig vær ute, og lettkledde damer,hva mer kan man be om? En dame som sitter på fanget hadde vært bedre? noe som "bedre med en fugl i hånden enn 10 på taket?:D" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Juli 6, 2007 Share Skrevet Juli 6, 2007 Nydelig vær ja.. Heldige jævel.. Her regner det så fælt så ølen smaker farris med en gang jeg holder skålehånda ut vinduet i 10 sekunder Lurer på når det skal holde opp....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 Skål for et famtastisk fvorum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet August 12, 2007 Share Skrevet August 12, 2007 HEhEHE skål ... murr, litt vondt i nævan, blÆÆÆ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet August 12, 2007 Share Skrevet August 12, 2007 Usj.. skal aldri drekke igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet August 12, 2007 Share Skrevet August 12, 2007 Sier dem alle hva du har drekt nu da? Har en kjempe anbefalning forresten, absolutt vanilje med cola zero. smaker helt likt som vanilje cola for de som likte den, å ikke kvalmandes eller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet August 12, 2007 Share Skrevet August 12, 2007 Den skal jeg prøve ut Sandersen! Jeg var en av de få som faktisk likte den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet August 12, 2007 Share Skrevet August 12, 2007 Hehe jeg og ! var kjempe godt. mmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlueM Skrevet August 17, 2007 Share Skrevet August 17, 2007 Fikk brev i posten i dag... "De har tidligere blitt innkalt til HV-Øvelse den blabla september. Blabla... Økonomiske nedskjæringer blablablablabla" ...også til den viktige delen: "Årets trening er avlyst" Derfor hever jeg mitt glass i dag. SKÅL! Uff så leit at jeg gikk glipp av en uke med elendig betaling, uteaktivteter i drittvær (om været denne sommmeren fortsetter utover høsten), AG-puss osv osv osv. Dessuten er det lønningsdag. SKÅL IGJEN! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 17, 2007 Share Skrevet August 17, 2007 Fikk brev i posten i dag..."De har tidligere blitt innkalt til HV-Øvelse den blabla september. Blabla... Økonomiske nedskjæringer blablablablabla" ...også til den viktige delen: "Årets trening er avlyst" Derfor hever jeg mitt glass i dag. SKÅL! Uff så leit at jeg gikk glipp av en uke med elendig betaling, uteaktivteter i drittvær (om været denne sommmeren fortsetter utover høsten), AG-puss osv osv osv. Dessuten er det lønningsdag. SKÅL IGJEN! Trippel SKÅL... livet er egentlig ganske deilig når alt kommer til alt - ikke sant... ... Min skål til deg får bli med saft og vann... jeg er på en kraftig penicillinkur og jeg bør nok vente litt med edlere vare... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 17, 2007 Share Skrevet August 17, 2007 Lønningsdag er egentlig herkete.Begynner se på hva man skal handle til bilen... Skåling er en teit tradisjon, så jeg lar som vanlig være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Kan dere ikke skåle litt for at bukke jakta er i gang? Og enda litt skål for på mandag kan vi ut i heia å slippe hunden? Og en siste skål for selve rådyr jakta starter snart og dreveren er kalr som ett egg:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soft-ice Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Trippel SKÅL... livet er egentlig ganske deilig når alt kommer til alt - ikke sant... ... Min skål til deg får bli med saft og vann... jeg er på en kraftig penicillinkur og jeg bør nok vente litt med edlere vare... Hehe Fredrik man kan ta en pause fra kuren vet du, bare ta deg en par 3,4,5 drinker og forsette kuren imorgen, resultatet er det samme.. hehe vet hva jeg snakker om knaska penicillin som snop før sykekøen klarte og ta mandlene mine....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsFromasj Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Skål! Har bursdag om 15 min. (19. August)! Skal på jobb 07<:45 i morgen tidlig... blir hrøft å stå påå da!!! Leggetid må med andre ord! Natta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå