Gå til innhold

Skål!


M6 Bjørn
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Fikk brev i posten i dag...

"De har tidligere blitt innkalt til HV-Øvelse den blabla september. Blabla... Økonomiske nedskjæringer blablablablabla"

...også til den viktige delen:

"Årets trening er avlyst"

Derfor hever jeg mitt glass i dag. SKÅL!

Uff så leit at jeg gikk glipp av en uke med elendig betaling, uteaktivteter i drittvær (om været denne sommmeren fortsetter utover høsten), AG-puss osv osv osv.

Dessuten er det lønningsdag. SKÅL IGJEN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk brev i posten i dag...

"De har tidligere blitt innkalt til HV-Øvelse den blabla september. Blabla... Økonomiske nedskjæringer blablablablabla"

...også til den viktige delen:

"Årets trening er avlyst"

Derfor hever jeg mitt glass i dag. SKÅL!

Uff så leit at jeg gikk glipp av en uke med elendig betaling, uteaktivteter i drittvær (om været denne sommmeren fortsetter utover høsten), AG-puss osv osv osv.

Dessuten er det lønningsdag. SKÅL IGJEN!

Trippel SKÅL... livet er egentlig ganske deilig når alt kommer til alt - ikke sant... :D ... Min skål til deg får bli med saft og vann... jeg er på en kraftig penicillinkur og jeg bør nok vente litt med edlere vare... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trippel SKÅL... livet er egentlig ganske deilig når alt kommer til alt - ikke sant... :D ... Min skål til deg får bli med saft og vann... jeg er på en kraftig penicillinkur og jeg bør nok vente litt med edlere vare... :roll:

Hehe Fredrik man kan ta en pause fra kuren vet du, bare ta deg en par 3,4,5 drinker og forsette kuren imorgen, resultatet er det samme.. hehe vet hva jeg snakker om knaska penicillin som snop før sykekøen klarte og ta mandlene mine.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...