Simen! Skrevet September 20, 2008 Share Skrevet September 20, 2008 HVORFOR???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet September 20, 2008 Share Skrevet September 20, 2008 den delen har jeg ikke fått med meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 20, 2008 Share Skrevet September 20, 2008 Jeg er nok mest interessert i vin og i dag er det en flaske 2007 Orvieto Classico fra distriktet Umbria i Italia det handler om... en helt grei hvitvin til ca. 100 Kroner som kan nytes uten mat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet September 20, 2008 Share Skrevet September 20, 2008 Her i Kr.sund stenger det fortsatt klokken 18 på helg og 20 på hverdager Takk å lov for det.. men utstedene stenger klokken to i helgene her nå da! Men Snart er det forresten SKÅL!! Drikking hjemme i Kristiansund idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet September 20, 2008 Share Skrevet September 20, 2008 utestedene stenger foreløpig 4 her i helgene. Men det blir vell "fixet" av politikerene snart det og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 20, 2008 Share Skrevet September 20, 2008 Da er det Amstel og Isbjorn Kos dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet September 20, 2008 Share Skrevet September 20, 2008 Skål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentan-racing.com Skrevet September 20, 2008 Share Skrevet September 20, 2008 Skål.. da var mellom aksel kryss på tahoen byttet og den skal inn på etterkontroll på eu godkjenningen.. M3n har jeg hentet ny mellomaksel til som skal monteres i morra.. å for første gang på 3 mnder skal jeg ikke sette meg i lastebilen på en søndag.. så idag blir det stor skåling! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 garararara snoop doooog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 garararara snoop doooog Up in smoke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Hehe, nei Roger...Bare "høy" på denne geniale mashupen med snoopy doggy dogg edit: skåleinnlegg nr 1000! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 Ja nei så va da påan igjen.. Sitte no her ved datan å feira bursdagen min;P Blir et lite vors seinare, før byen.. ) Jäger og battery går an å blande! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 Sitter her å slapper litt av jeg å, etter en slitsom 12 timers dag på jobb.. Hjelper godt med et par kalde da, selv om jeg skal på jobb igjen halv 6 i morgen tidlig Men alikevel, SKÅL! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 Skål ja, er hos svigermor og svigerfar i sogn og fjordane! Har sprunget etter noen dumme sauer i hele dag, så er noe utslitt, men får drikke noen øl ved kveldingen nå tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 Skål ja! sitter her jeg og, med Heineken pils å Red bull med vikingfjord så nå er det vel pån igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå