Gå til innhold

Skål!


M6 Bjørn
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skål!!

Vin er ikke det jeg bruker mest penger på nei, men kjøper jeg meg vin er det helst hvit vin! Black Tower er blant favoritten!

Men det er jo ølet som er best :wink:

Skål til alle på Bimmers! nå stikker jeg på 50års feiring med hæla i taket :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes all rødvin smaker likt jeg :P Men jeg er vel strengt tatt ingen kjenner. Men for å komme med noe konstruktivt så kan jeg vel si at Jelzin vodka er et godt alternativ til de dyrere merkene

Sansen for god rødvin, cognac, armanac etc. er noe som kommer med årene. Vodka derimot er for meg som "ildvann"... sterkt og uten en egentlig smak... og genererer mer vondt i hodet enn godt er. Poteter smaker ikke godt, men det gjør druer... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes all rødvin smaker likt jeg :P Men jeg er vel strengt tatt ingen kjenner. Men for å komme med noe konstruktivt så kan jeg vel si at Jelzin vodka er et godt alternativ til de dyrere merkene

Sansen for god rødvin, cognac, armanac etc. er noe som kommer med årene. Vodka derimot er for meg som "ildvann"... sterkt og uten en egentlig smak... og genererer mer vondt i hodet enn godt er. Poteter smaker ikke godt, men det gjør druer... :wink:

Urk.. Vodka drikker jeg kun etter 04.00 da alt annet er tomt, å det ikke kommer taxi på ett par timer.

Vodka er vell det farligste man kan drikke om man er i faresonen for å bli alkoholiker, da det er smakløst og ikke inneholder ingredienser som gjør at man brekker seg. (I den grad brunt brennevin inneholder det. Drikker man seg full på whiskey, lar man det som regel ligge ett par dager pga. bakrusen som kommer med på kjøpet). Slik er det ikke med vodka.

Bare en tanke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...