Gå til innhold

bimmers.no sin offisielle samlivstråd


528i
 Share

Anbefalte innlegg

Uforpliktende sex kan de få hos hvem som helst, i utgangspunktet. Face it, du er for gammel! :lol:

Når du blir voksen kommer du nok til å forstå bedre hva jeg mener... :wink:

Er redd Fredrik har helt rett her.

Eh, det var engang en "ganske nær venn av meg" som ble forført av en svensk jente i slutten av de 30, gutten var "ubrukt" og siden så han seg ikke tilbake, tiltross for å ha prøvd 3 ulike tiår med eh, kvinner. (mht alder)

Det visste seg at denne "nære vennen" hadde eh, endel ulike relasjoner etterhvert, slik at det visste seg å være en mer eller mindre direkte sammenlikning ifht alder og heftig sex.

Hans moral var, bedre med minst ti år eldre enn ti år yngre.

:wink:

Så på slutten av dette får jeg rette en liten hilsen til (blågule) Monica.

Hva damene er ute etter som går etter yngre gutter, makt selvsagt!

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke ironisk ment av meg. Hadde latt meg forme som faen! :lol:

Du er ikke voksen... bare kåt... :wink:

Hehe

Trur han egentlig ser for seg selv som en sexslave hos en eldre dame, men trur det er langt ifra det som kommer til å skje. Psykisk forming er vel heller det rette ordet. Eller som det sies på godt norsk; Tøffel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøffel ja :lol:

Slik jeg har forstått det, så vil de veldig gjerne forme deg slik de vil ha deg uten at du blir det.. merkelig i grunn. At det er bedre med eldre kvinner enn yngre er jeg enig i. Men det går vel i grunn sammeveien hos menn? Noen som kan si at det er sant? :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En må aldri skylde på en gutt for at han prøver seg på ei jente.

Om jenta er opptatt eller ikke er opp til ho, og ho bør selv vite hva ho bør og ikke bør gjøre.

Det er det dummeste jeg hører om når gutter skal "ta" fyren som har prøvd / hatt seg med dama si....

Helt bak mål...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":4483uja2]En må aldri skylde på en gutt for at han prøver seg på ei jente.

Om jenta er opptatt eller ikke er opp til ho, og ho bør selv vite hva ho bør og ikke bør gjøre.

Det er det dummeste jeg hører om når gutter skal "ta" fyren som har prøvd / hatt seg med dama si....

Helt bak mål...

Så hvis en eller annen slask prøver seg på dama di selv om han vet godt at ho er sammen med deg så syntes du ikke det er det minste respektløst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...