Gå til innhold

bimmers.no sin offisielle samlivstråd


528i
 Share

Anbefalte innlegg

Siden dette er et bilforum, foreslår jeg å fake bilsammenbrudd (på en trygg strekning)... så ber du hun hente varseltrekanten, og baki ligger roser m/kort, ring i skrin og billetter til... vel, hvor hun nå en liker å reise.

Så har du en god unnskyldning for en kjøretur og. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fri fra toppen av Eiffeltårnet blir aldri feil :wink: Forøvrig så hadde fettern min en orginal en, han tok ho med på resturant og hadde avtalt med personalet slik at de hadde en svær rosebukett liggende klar på bakrommet. Med ringen i lomma så sa han til dama at han bare skulle på do, gikk bak og hentet buketten og tok fram ringen og gikk inn i lokalet igjen. Der gikk han ned på kne og fridde, midt i lokalet med andre gjester rundt seg :D Han fikk ja og de andre gjestene ga applaus :wink: Som han sa: "det var dritt flaut men absolutt verd det" da de stadig er gift :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet dere størrelsen på ringen som passer? :P Prøvekjøpt noen ringer tidligere som bare er smågaver til bursdager osv?

Jeg fikk str av søsteren. Men gullsmeden sa ringen måtte tilpasses uansett så bare pass på å kjøpe den stor nok slik at hun får den på fingeren.

Kjipern hvis den ikke passer i det hele tatt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet dere størrelsen på ringen som passer? :P Prøvekjøpt noen ringer tidligere som bare er smågaver til bursdager osv?

Av en merelig grunn klarte jeg å få henne til og velge ut og prøve ringen i butikken, så da vi gikk ut av butikken ga jeg et tein til ekspeditøren at den ringen skal jeg ha :)

Ringen kjøpte jeg for 6 mnd siden å hu aner ikke at jeg har den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet dere størrelsen på ringen som passer? :P Prøvekjøpt noen ringer tidligere som bare er smågaver til bursdager osv?

Dama har da ringer fra før. Så jeg har prøvt dem på lillefingeren, og sett hvor langt inn jeg har fått dem.. Passet som F hver gang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv problemer med å skjelle ut søte jenter, så jeg ser jo hvorfor det blir sånn.

Det er ikke så galent å gi en skjennepreken til en søt jente om hun fortjener det. Greia er bare at man må hente seg litt inn igjen etterpå. Derimot har jeg vanskeligere for å skjelle ut en jente som er lavere på stigen (typisk 1-4 på 10 skalaen). Da jeg føler mange av disse allerede kan ha et dårlig selvbilde som er lett å dra enda lenger ned.

En søt, deilig, fin jente eller hva du vil kalle det har som regel litt lettere for å være høy på pæra eller ha litt vel gode tanker om seg selv, og kan derfor jekkes litt mer ned før det svir skikkelig. :-k

Enkelte av dem virker til og med som om de på en måte liker å bli satt litt på plass, da de ferreste gutter/menn tør å ta sjansen på å ta av silkehanskene når de snakker med "drømmedama" eller what ever..

Siden dette er en samlivs tråd så er jeg veldig nyskjerrig på hvordan dere som er gift her har frid rett og slett? og hvor lenge dere har vært sammen med jenta før dere har fridd?

Tenker lissom på om dere har gjort det i stua med tente lys eller tatt fruen med til paris osv? går å tenker litt på om jeg skal slå til snart da jeg vet jeg har funnet den rette etter snart 7 år ;)

Ikke gjør det for romantisk. Få hu med på Down Town, snakk med dama som styrer "kan Dennis vennligst komme til resepsjonen, mamma venter på deg der" mikrofonen, og få hu til å ta seg av frieriet mens du sitter å tar en is med dama, som hun har spandert. Det er noe hun ville husket, og kanskje litt utenfor a4 arket ;)

Ikke at jeg er en frier, men den kjedelige ned på kne ved solnedgangen føler jeg er litt av mote. Eller tar jeg feil? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...