Gå til innhold

bimmers.no sin offisielle samlivstråd


528i
 Share

Anbefalte innlegg

11 år med samme øksa nå. :-) Ikke noe skjær i sjøen ennå. Er selvfølgelig ting jeg irriterer meg over og sikkert vice versa. Men sånn går nå dagene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 år med samme øksa nå. :-) Ikke noe skjær i sjøen ennå. Er selvfølgelig ting jeg irriterer meg over og sikkert vice versa. Men sånn går nå dagene..

jeg er like bak deg, 10 år og to tasser, sprøtt!

Ifht frieri, er mange gamle årganger av dette, gjør noe orginalt, som vil bli husket, forhåpentligvis er det den ene gangen.

Personlig skjønner jeg ikke greia med å svi av 1-200k på det, men det er nå meg. Og nei, jeg er ikke gift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg er jævla nyskjerrig på hvordan det går med nissen..

Og om noen er i tvil om hvordan kvinner blir behandlet nå, og hvordan utviklingen er, så trenger man ikke å se mange episoder av "Mad Men" før man ser at det i hvert fall går i rett retning. Selv om de smører GODT på, så er de fortsatt så drøyt at jeg blir skremt. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 år for min del med min kjære samt to barn på hhv. 20 og 10 år (begge med min babe). Det er sprøtt og nesten ikke til å fatte. Tiden går dessverre så alt for fort. Jeg gleder meg heldigvis til hver ny dag med min familie og det er det viktigste. Det har sine fordeler å bli et par når man er ung... litt billigere på den måten... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med damer å ikke være trofast med sin partner.? Senest på fredag så hadde jeg med meg ei som viste seg å ha både mann og barn.

Ei annen som vart med meg hjem i vogna på lørdag viste seg og å ha en form for type da det kom en sint kar å henta henne på morgenen ! :P

Syns damene er værre enn oss menn om ikke like ille ihvertfall !

Skal sies at jeg har vært på dansbændfestival i Malung ! :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De eldste svarene i tråden er nå 8 år gamle og det er nok ikke alle som er like stolte av disse svarene. Når dette er sagt blir vi alle eldre og får mer erfaring med tiden (iallefall de aller fleste av oss). Med dette i bakhodet er tråden ganske morsom og interessant... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke alle her i verden som er født som ferdig utlærte 35-åringer. Om man ikke er stolt av det man har gjort, så tyder det ihvertfall på at man har ryggrad om man står for det en evt har gjort.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke alle her i verden som er født som ferdig utlærte 35-åringer. Om man ikke er stolt av det man har gjort, så tyder det ihvertfall på at man har ryggrad om man står for det en evt har gjort.

Gjort er definitivt gjort og sånn er det. Livet går heldigvis videre, men det er viktig å lære litt underveis. Noe av det man har gjort bør ikke repeteres og noe av det andre har gjort bør man ikke gjøre selv og visa versa. Dette er vel på mange måter selve essensen i en samlivstråd vil jeg tro... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...