Gå til innhold

bimmers.no sin offisielle samlivstråd

528i
 Share

Anbefalte innlegg

Apropos "utroskap" o.l...En lite spørsmål for dere i forhold her - hvor langt kan dama deres gå mtp smsprat både edru/full med mannlige venner/kolleger dere ikke kjenner selv før dere reagerer? Litt ullent spørsmål kanskje men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er godt når kvinnfolket ditt stoler så mye på deg at du egentli får gjøre som du har lyst.. Iallefall dra ut med kompiser og stryre.. og jeg som kjører langtransport stopper og tar en fest både her og der til tider.. får aldri noe kjeft.. får bare at e må kose me og ha det arti men ikke finne på noe tull.. :) Og bil sporten min er ho bare fasinert av så den får jeg holde på så mye jeg vil med.. eneste jeg frykter er at ho å vil prøve seg snart.. (med min bil :o )

Har du kontroll på hva hun driver med når du er borte da? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos "utroskap" o.l...En lite spørsmål for dere i forhold her - hvor langt kan dama deres gå mtp smsprat både edru/full med mannlige venner/kolleger dere ikke kjenner selv før dere reagerer? Litt ullent spørsmål kanskje men...

så langt at det ikke er tvil om at hun ikke vil noe (ikke sitte på fanget til andre, ta på, over komplimentere, osv) kjerringer som hvertfall jeg har sett et potensiale i, er og har vært såpass oppegående at det aldri har vært noe problem.

ang dansing på utesteder har det noen ganger vært litt problematisk.. jeg for min del tillater at hun/de danser intimt med andre gutter kor lenge de ikke tar henne på intime plasser. men at jeg kan danse med andre? der har det som regel vært større tvil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan faktisk være gjort på sekunder!! :lol: :lol:

Flere som irriterer seg over at det ikke er en smiley som ruller seg i latter på gulvet?

Den kunne passa fint til den kommentaren :lol:

Forøvrig er det nok gjort nå Dirty.. :P Nå må du kjøpe julegave til ho.. Du får HÅPE på at hun ikke er gravid.. Kanskje ho lurte deg!?

*Trengersårtensmileysomliggerpågulvetogrullersegilatter*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjorde det slutt med kjerriga for 1 uke siden selv. var nedom idag å hentet no. gikk fryktelig galt. så nå er helvette laus igjen da hun tror jeg vil tilbake :? hadde jeg bare klart å hold kuken i buksa den timen jeg var der å nei fysj føler meg slem

Hmmm... du høres ikke ut som en sympatisk type... ikke har du lyst til å være sammen med din tidligere kjæreste (... eller "kjærring" for å bruke din betegnelse av henne), men feie over henne... det kan du. Du har iallefall et nick som passer ganske godt... eller kanskje du bare er stor i kjeften her inne ?... :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rrrrrright.... Dette er nok ikke en one-way street. Det er ikke bare jenter som får gjennomgå i forhold.

Selvfølgelig ikke, men dirtydicky´s kommentar er nok dessverre ganske typisk i diskusjoner som dette. Alt for mange unge menn oppviser en imponerende grad av umodenhet når det gjelder samliv og hvordan man skal få et forhold til et annet menneske til å fungere. Gutta er verdensmestre (tror de selv) og derfor behøver de heller ikke å ta hensyn til andre mennesker. Jeg kjenner naturligvis ikke alle detaljer i dirtydickys historie og jeg må derfor ta noen forbehold, men ut fra hva og ikke minst hvordan kommentaren er utformet passer han godt til mine refleksjoner... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...