Gå til innhold

bimmers.no sin offisielle samlivstråd


528i
 Share

Anbefalte innlegg

Hva faen vet du om jeg er sympatisk ?

må være 2 for å feie, vært sammen med ho i 3 år nå bodde sammen og. men er ikke altid det funker, iallefall ikke når man er 17 år når man blir sammen.

Nei... det er ikke alltid at et forhold funker og det kan det naturligvis være mange årsaker til (og heller ikke nødvendigvis kun din feil), men i relasjon til hva du rent faktisk skriver om deg og din tidligere kjæreste gir du et svært lite sympatisk inntrykk. Husk at dette er et diskusjonsforum og at vi kun kjenner historien slik du fremlegger den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva faen vet du om jeg er sympatisk ?

må være 2 for å feie, vært sammen med ho i 3 år nå bodde sammen og. men er ikke altid det funker, iallefall ikke når man er 17 år når man blir sammen.

I det du skriver ovenfor her dirty, så ikke bare bekrefter du at du er slik Fredrik omtaler deg som (mindre sympatisk), du kan faktisk havne inn under andre og mindre flatterende kategorier også!

:?

Et godt råd kan være å forsøke å fremstille som noe mindre tøff i trynet og kanskje ordlegge deg på en litt mindre prepubertal måte, så kanskje eksen din, og vi andre her inne får litt mer respekt for deg og dine meninger.

:?

For ifølge språkbruken din, virker det som om du fremdeles er 17, maks!

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du? KHar du ikke følelser mer?

I såfall så syns jeg du bør fokusere på at det ikke er personen du er glad i, men alt det dere har gjort sammen.. Du låser deg med andre ord opp i minner om det som engang var, og ikke i ønsker om det som skal bli.

Må si jeg blir imponert her jeg sitter. Du er en allsidig mann, for å si det sånn.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du? KHar du ikke følelser mer?

I såfall så syns jeg du bør fokusere på at det ikke er personen du er glad i, men alt det dere har gjort sammen.. Du låser deg med andre ord opp i minner om det som engang var, og ikke i ønsker om det som skal bli.

Må si jeg blir imponert her jeg sitter. Du er en allsidig mann, for å si det sånn.. :)

Vært igjennom mye rart i kjærligheten.. :wink:

Blir ofte hatet her inne fordi jeg er hissig :lol: , men det går over... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har følelser for hu jo, men vi krangler ofte, har helt forkjellige meninger om ting, vi MÅ være sammen 24/7 også, blir litt lei :(

Vel, vi hater endring, men det er det vi vokser mest på!

Og jeg garanterer deg, du vil kun få det bedre.

Det er en vondt prosess, men du vil selv komme ut som en person som er litt mer klok, og vet mer hva du søker etter neste gang!

:wink:

Sett deg selv ned og tenk over evt når du blir for gammel og ikke forlot henne tidligre, da har du rett og slett kastet bort sjansen og livet ditt mann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har følelser for hu jo, men vi krangler ofte, har helt forkjellige meninger om ting, vi MÅ være sammen 24/7 også, blir litt lei :(

Men er det slik at dette er ett forholdvis nytt forhold? Eller er det lengre? Hva er det konkret som har gjort det til at dere må være sammen 24/7? Har dere flyttet til en ny plass? Har alle venninnen hennes flyttet til en annen plass på skole e.l.? Hva har hun av interesser? Føler hun seg sviktet?

Det at dere krangler, har du noengang tenkt på at det kan være en grunn til det, som er bakenforeliggende? Bare en bagatell liksom? Dama mi hisset seg mye opp fordi jeg slafset når jeg spiste, men hun blåste det ut pga helt andre ting.. Når jeg sluttet å slafse, så ble hun mye roligere også.. Det lønner seg å snakke sammen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å si det sånn. jeg VEIT att je ghar det mye bedre uten. :( jeg har mye mer vilje til å gjøre ting når ejg er uten hu, event sammen med noen andre, jeg får aldri gjort det jeg vil gjøre med mine egne ting fordi da har ikke hu planlagt det og da blir det krangel, og jeg kan ikke være borte en helt dag f.eks for å hjelpe familie, kompiser med ting, da blir der bare rot osv. alt er bare krangel :( men uff :( jeg vil jo ikke heller. men jeg veit att jeg har det bedre uten.

EDIT: så du hadde skrivi nå breitbau, er vell 2 år nå snart vi har vært "sammen" hu har bodd på samme plass, men jeg har bodd hos hu i rundt 1,5 år, og nå har jeg flytta inn ett sted for meg selv, men det hjelper jo lite. blir nesten værre. er kanskje noe i fortiden ifra fjor sommer da jeg var litt ufin å dreiv å flørta litt med noen andre osv som kan ha noe med det å gjøre, men jeg er ikke sikker. hu sier hu ikke stoler på meg og slikt. hu har nesten ingen venniner, med kamerater som hu sier, som hun snakker med hele tiden, og hu kan være borte osv, hvis jeg ikke skal noe, men så fort jeg skal bort noe så blri det styr.

veit ikke hva jeg skal gjøre jeg. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utsnitt fra artikkelen:

Hun spørger: "Hvad sker der med os?"

Du svarer: "Slap af, du skræmmer mig væk"

Fejl: Du tror, at hun spørger dig, hvorfor du endnu ikke har friet, mens hun bare gerne vil vide, hvor dybe dine følelser er for hende på kort og lidt længere sigt. Men du føler dig trængt op i en krog og stormer væk – og lader hende tilbage rasende eller grædende.

Sig: "Kan vi ikke tale om det i morgen?". Du må i mellemtiden gøre op med dig selv, hvor forholdet er på vej hen. Læg alle dine tanker og bekymringer på bordet, siger Janet Surrey, Ph.D., og medforfatter til bogen ”We Have to Talk” (”Vi må tale sammen”). Vær ikke bange for ikke at have alle svar parat. Hvis du derimod ikke vil forholdet, så sig det, som det er. Hun vil ofte være forberedt på dit svar og tage situationen forholdsvis pænt.

:applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...