Gå til innhold

bimmers.no sin offisielle samlivstråd


528i
 Share

Anbefalte innlegg

Støtter ikke utroskap, bare så det er sagt. Men det er fryktelig mye utroskap rundt omkring. Og i ditt tilfelle ville det kanskje ikke gått som det har gått hvis ikke du hadde fått den spenningen i mellomtiden som også fikk deg til å tenke over hva du egentlig har. Selvfølgelig er det helt uetisk og umoralsk og alt det der, og noe man selvfølgelig egentlig ikke skal gjøre, men likevel kan det hende at dette faktisk var bra for deres forhold. Så lenge hun ikke får vite noe om det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft å skrive det her på bimmers fredrik. Jeg var i samme bås, men er nå samboer med mitt sidesprang, og aldri hatt det så bra. problemet var jo at hun var venninne med ho jeg var sammen med før. så det ble mye oppstyr kan man si :P

men tror jeg ville fjerna det vis du ikke vil bli oppdaget ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter ikke utroskap, bare så det er sagt. Men det er fryktelig mye utroskap rundt omkring. Og i ditt tilfelle ville det kanskje ikke gått som det har gått hvis ikke du hadde fått den spenningen i mellomtiden som også fikk deg til å tenke over hva du egentlig har. Selvfølgelig er det helt uetisk og umoralsk og alt det der, og noe man selvfølgelig egentlig ikke skal gjøre, men likevel kan det hende at dette faktisk var bra for deres forhold. Så lenge hun ikke får vite noe om det :)

Dårlige bortforklaringer er intet nytt... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd noe av det samme som deg Fredrik..

Det var i fjor, faktisk nesten samme måned.. Det var en veldig sen og kald kveld.. jeg og en kamerat satt i min bil, så ut over nattlivet, vi stod der og lo og hadde det ganske så ålreit der vi satt, så dukket opp bilen hennes, veldig brått på kommer bilen opp på siden av min bil, så kjører hun igjen med det samme.. jeg blir nyskjerrig, og sjekker hvem dette egentlig er, jo da, venninna til dama..! jg blir veldig hard inn i meg, og tenker ; "jojo, hvorfor ikke snakke litt".. dette endte opp veldig veldig dårlig, vi fikk god kjemi, lo og hadde det artig, så måtte hu hjem, så tenkte jeg ; faen..! jeg har jo en utrolig flott dame.. så tenkte jeg ; jeg har lyst til og prøve ut noe nytt, så dum som jeg var, ble jo så klart med hu hjem.. Vi kom hjem til hu, så begynte jeg og bli usikker og nervøs, prata litt om detta med dama mi, hu visste at jeg var sammen med hu enda.. vi begynte og drikke litt, ble i godform, så måtte det jo selvsagt ende i senga... dagen etter, var helt spesiell, jeg våknet i en annen seng for faen.. og venninna til dama! etter en stund, sa jeg at jeg måtte hjem en liten tur. Jeg måtte snakke med kameraten min.. etter jeg fikk snakka litt med han, begynte jeg og se nye muligheter.. så dum som jeg var, kjøpte boksere på butikken, sokker og tskjorter. Så ringte dama hjemme, spurte hvor jeg var.. Joda, jeg klarte og prestere og si at jeg lå over hos en kamerat som bodde litt nærmere skolen.. hu gikk jo selvfølgelig på..

Neste dag kjente jeg inn i meg at jeg begynte og bli sur, og forbanna på meg selv, så jeg ga faen i skolen denne dagen, og dro hjem til dama, måtte jo selvfølgelig brette ut alt jeg hadde gjort.. jeg angra såå sykt når jeg så hu igjen.. og skjønte hvor egentlig glad jeg er i henne, hvor mye jeg elsker henne, og hvor mye jeg engentlig savna henne, hun betyr jo alt for meg! joa.. jeg bretta ut hva jeg hadde gjort, hun ble så lei seg, og hylgråt, da skjønte jeg selv hvor idiot jeg var, hadde lyst til og bare hente ei hagle, og få det overstått.. men så heldig jeg er, klarte hu og komme over det på et vis.. jeg selv, vet ikke om jeg hadde taklet det, og stolt på den personen som hadde gjort det mot meg.. men hun klarer faktisk nå og stole på meg, og jeg sa at dette kommer aldri verden til og skje engang til!! jeg sitter med så dårlig samvittighet enda, innerst inne veit jeg at egentlig så fortjener jeg ikke henne..

Hun fortjener bedre enn dette, jeg hater utrohet så fælt, sitter enda og tenker på det med dårlig skyldsfølelse..

tenker fortsatt på, tenk om hun aldri hadde kommet bort med den jævla bilen..!

Dette er min opplevelse av utrohet, og ja, jeg har sitti og grini i ettertid, veldig mye, har slitt mye med akkurat dette.. jeg var ikke helt meg selv den dagen.. vi bestemte oss for og starte på nytt, og glemme dette.. jeg har i hvertfall fått meg en skikkelige lærepenge! det er ikke til og anbefale i det hele tatt, det går inn på en person så psykisk i ettertid, jeg kommer aldri til og gjøre dette igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva i helvette er det der for noe crapshiit!!? :P

Tenker du på innlegget fra meg? Vel, vi er forskjellige.. Det var en periode i livet hvor jeg hadde det tungt mpt forholdet. For å få litt tid for meg selv og for å få klarnet tankene brukte jeg å kjøre meg en (flere) turer. Da gikk det som regel i Yello.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utroskap er NOGO, uansett. "Jammen jeg var full" signaliserer jo egentlig bare hva slags menneske man har vært sammen med ;)

Selv begynner jeg å bli godt etablert. Fant meg ei som var gammel nok til å ha lagt fjortissfyll, roting i fylla og annet dritt på hylla. Jeg blir 23 i April og hun 35 i Januar :) Trives kjempegodt med det, foreldrene mine har også akseptert dette og trives med at jeg har det bra.

Hun har tvillinger på 8 og ei god jente på 12 fra før. Må egentlig si jeg trives i rollen som "ond stefar" ;D Vi forlovet oss i år 20. August og det syns jeg var en ekstra trygghet selv om jeg stoler fullt og helt på samboeren min :)

Lyst på barn selv også :) Og blir ikke ALT for lenge til det blir BMW-barnestol i E30`n håper jeg ;) Kanskje allerede på Vålertreffet 2012^^

Ser fram mot det.

Jeg har egentlig alltid vært litt for seriøs for useriøse forhold. Hatt bare ett langvarig forhold fra før. Dette var stort sett bygd opp på frykt og sex ;D Hun gikk til en lastebilsjåfør som i tilegg var trønder..... Men det viste egentlig bare hva slags menneske dette var...

Hva slags sivilstatus har resten her da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...