Gå til innhold

bimmers.no sin offisielle samlivstråd


528i
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har vært der du der en gang i tiden. Du burde sitte deg ned og tenke på nøyaktig hvorfor det ble slutt med eksen. For det er utrolig lett å glemme det dårlige og kun huske det fine. Protip: Ta den nåværende dama di på en weekend på hotell et sted, kanskje et med spa. Kos dere så mye som mulig og prøv å lage et godt minne av det. Hvis ikke det får tankene dine av eksen så burde du gå til plan b.

Plan b: Spør eksen din om hun kan møte deg for en liten prat slik at du får "vekten" av skuldrene. Prøv da for guds skyld å få dette gjennomgjort uten noe hanky panky. Ingen vil ha noe utroskap. Hvem vet? Kanskje du kommer over det etter en prat! Lykke til kompis!

Et kjempefint innlegg... :)

Jeg har også hatt kjærlighetssorg og etter litt om og men møtte vi hverandre også igjen på nøytral grunn, men det ble med den samtalen. Vi var venner, men det var kun jeg som følte at vi hadde noe ekstra sammen. Livet gikk videre, men samtalen var allikevel ikke bortkastet for min del. Jeg fikk fortalt henne hva jeg følte og på den måten fikk jeg det bedre. Det var ikke jeg som sto i veien for forholdet. Jenter er imidlertid litt merkelige den veien... enten så er de klar for et forhold eller så er de ikke. Vi gutta er litt trege i oppfatningen og forstår lite når alt plutselig bare er over. Slik er imidlertid livet og før man vet ordet av det møter man en ny deilig pike som man forhåpentligvis får det bedre sammen med... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, altså..

roser..?

skal man først bruke penger på ei jente, så kjøper man faen ikke roser?

Det er ikke fint å gi en gave bare for å få seg no.

Hmmm... du forstår deg ikke på damer skjønner jeg... :roll:

Hvem gjor vel egentlig det? :roll: Tror ikke den mannen finnes ennaa :lol:

Alle burde lese Menn er fra Mars, kvinner er fra Venus : kunsten å forstå det motsatte kjønn

Menn og kvinner er forskjellige, kommuniserer ulikt og oppfatter ting forskjellig. Mange ganger kan det være vanskelig å forstå hvorfor det skjærer seg. Forfatteren peker på at menn er som gummistrikker, som trenger å trekke seg tilbake i hulen sin, for så å sprette tilbake til fortroligheten. Kvinner er som en heis, som er på vei enten ned eller opp. Forfatteren tar tak i hva som kan ødelegge kjærligheten og hva som kan styrke den. Han gir også gode forslag til måter å ytre seg på og reagere på i typiske situasjoner. Dette er en bok som man kan ha nytte av å lese med jevne mellomrom. Selv om man ikke har de store konfliktene, kan man alltids gjøre noe bedre. Og hvis man virkelig er i tottene på hverandre, burde man i hvert fall lese denne boken. Jeg syns det var nyttig å høre om menns behov for å gå i hulene sine, og at kvinners ubedte råd virker mot sin hensikt. Men, om ikke dere menn tar det ille opp; vil jeg gjerne råde alle å lese denne boken. Det kan redde mangt et forhold

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D.C.V - Har du tenkt mye på eksen i ettertid? Har du det bedre med nåværende dame enn eksen? Du må nesten veie +'er opp mot -'er, for det er sikkert begge deler med begge to. Dersom du virkelig ikke ønsker noe, og tenker mye på det, så kan du faktisk ende opp med at du lurer deg selv til å tro at du føler noe annet enn du gjør. I dette tilfelle at du tenker på eksen, og at du for all del ikke må få følelser for hu. Det er en psykisk greie det der... For mange år siden ble jeg faktisk forelsket i ei "fæl" jente på den måten. Tenkte at jeg ikke måtte få følelser for hu, baaang... :P!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte ikke på henne i det hele tatt til å begynne med, ble slutt i slutten av august i fjor og først i begynnelsen av april begynte jeg å tenke på henne og alt det fine vi hadde.. Jeg gjorde det slutt med henne, eller sannheten er at jeg hadde lyst til å flytte til min hjemplass og hun ville ikke dit, så slik ble det og jeg tror jeg var litt for snar med å finne meg ny dame og bli samboer :S Tærer virkelig på psyken dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vis vi snakker milf enda, så var det en 43 åring milf som hita på meg som jobber på kontoret en etasje opp, ikke dårlig for en 19 åring :P men hu vil ha barn med meg. skal si jeg løp ut den døra som vår gode blåe venn Sonic :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

For en tråd :)

Men det med at du sliter med eksen, skjønner deg godt jeg. Det er virkelig ikke lett til tider, men pleier og gå over etter en stund.. Man tenker sykt mye på hva man hadde og alt slikt, jeg tror jeh ville bedt med eksen ut på noe jeg, noe dere kan gjøre liksom, ikke bare sitte og snakke.. Da merker du jo fort om dere har en fin tone eller ikke på den biten.. Så får du sd utifra det, men må ikke helt glemme den du er sammen med nå da, var jo en grunn for dere ble sammen, prøv og bare se hva du føler er best. Vet det vannskelig, men må bare tenke og tenke.. Og tenke! Lykke til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har forandret seg siden sist jeg var her inne. Sammlivstråd å greier.. Hei og hå godt folk :-D

Hehehe... da er du sannelig ikke ofte nok på besøk... tråden er fra 2005... :lol:

ja men da mener jeg den het noe annet. for jeg ser jeg skrev på 1 siden jeg også :-P morsomt å være her igjen.. spørs bare om jeg greier å følge med nå da. begynner å dra på åra heh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Hei

Har et spørrsmål om dette temaet.

Min samboer som jeg har vært sammen med i 7 år og jeg har problemer.

Det som er problemet er at henne sender meldinger med en fyr ofte trur jeg. uansett kom jeg i skade og se på telefonen hennes i går og da så jeg følgende melding: Stakkars deg jenta mi <3

Konfronterte henne om denne meldingen hu sa det ikke var noe med det, denne fyren har skapa problemer for oss flere ganger også.

Spurte hu om hu kunne kutte kontakten med han det sa hu at var en prinsipp sak og at hu ikke ville gjøre..

Noen tips? skal jeg la denne idioten holde på eller skal jeg kvitte meg med hu? (da føler jeg han vinner også)

HVa bør jeg gjøre? sitter i grunn på jobb og er så forbanna at jeg ikke eier ord.

Takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...