Margido Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 vag står vel øverst hos meg. Spesielt Audi. Når ikke BMW opp til knehasene engang på opplevd kvalitet, kjøreglede og ikke minst design! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Øverst hos meg er volvo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 bmw e30... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 bmw e30... samme her, men cab og touring kan bli litt tøffe... også 200sx og andre plastikkracere, også naturligvis disse småbilene som fiser rundt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Fransk bil, koreansk bil og lada Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Kjedelige forhjulsdrevne japser er vel noe av det minst interessante bilverden har å by på. En sær renault er jo mer spennende enn en japse.. Ellers liker jeg ikke VW, Ford, KIA, Daewoo, Daihatsu, nyere Opel ++ Egentlig ikke sansen for en eneste forhjulstrekker. HATER forhjulstrekk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Jeg skjønner ikke hvordan man kan mislike en Lada i 2011.. De aller færreste har et forhold til bilen annet enn at de ca har fått inn med morsmelka at Lada er heller lugubre greier.. Prøv å leve med en ei stund, så skal du se at det knapt finnes mindre kravstor/solid bil. Jeg liker ikke Suzuki Baleno. Ikke pga bilen, men pga de som kjører dem stortsett gir så f i bil at de burde holde seg til sykkel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Har ikke noe hat mot noen biler. Men jeg lurer ofte på hvorfor folk kjøper det de gjør... Men de får bruke penger på det de vil Merke spiller ingen rolle så lenge karosseriet er pent og kvaliteten bra. Jeg vil ikke gå etter fordommer. For min del er det ingen andre bilmerker som gir meg det jeg ser etter i en bil, som BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Jeg skjønner ikke hvordan man kan mislike en Lada i 2011..De aller færreste har et forhold til bilen annet enn at de ca har fått inn med morsmelka at Lada er heller lugubre greier.. Prøv å leve med en ei stund, så skal du se at det knapt finnes mindre kravstor/solid bil. enig der.. har lyst på lada 1500/1600 jeg, men er jo håpløst å få tak i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 1. Volvo 2. Opel 3. Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 Jeg skjønner ikke hvordan man kan mislike en Lada i 2011..De aller færreste har et forhold til bilen annet enn at de ca har fått inn med morsmelka at Lada er heller lugubre greier.. Prøv å leve med en ei stund, så skal du se at det knapt finnes mindre kravstor/solid bil. enig der.. har lyst på lada 1500/1600 jeg, men er jo håpløst å få tak i Begynner å bli sjeldne fugler ja, jeg scanner markedet ca daglig. Kan gjerne si fra hvis jeg ramler over noe Er på utkikk etter en Niva selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 Har hatt et par Niva, satan for noe dritt å kjøre på motorveien med, men ellers er det en solid og artig bil, når de første Lada Niva kom til Norge så ble de testet sammen med Suzuki SJ 413 og Toyota Hi Lux, gjett hvem som vant testen om beste terreng egenskaper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engen90 Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 Det kjekke med niva er at den har spiralfjærer istedenfor bladfjærer noe som gjør den noe mer komfortabel en andre offroadere fra den tida. Sj410 min er jo helt forjævelig og rett og slett skummel når man kommer opp i hundre med over 4000rpm og 3cm slakke på rattet, men artige biler i skauen OT: Er ikke mange biler jeg hater og som jeg tror jeg har skrivd i denna tråden en eller annen gang før så har de aller fleste bilmerker lagd noe tøft opp igjennom åra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p.o Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 Hater alle merker som egasjerer fører/passasjer lite nok til å slå døra inn i sida på min BMW. Eg for min del, vart lært opp når eg var 6 år, DØRER ER MAN FORSIKTIGE MED. Og tru meg, mine barn vil få samme oppdragelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 Hater alle merker som egasjerer fører/passasjer lite nok til å slå døra inn i sida på min BMW.Eg for min del, vart lært opp når eg var 6 år, DØRER ER MAN FORSIKTIGE MED. Og tru meg, mine barn vil få samme oppdragelse. +100 Blir så rekordfort forbanna hver gang det skjer, uansett om det er billigvrak eller dyr bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå