Mjørgen Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 AUDI E d verste så e!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 Jeg skjønner ikke hvordan man kan mislike en Lada i 2011..De aller færreste har et forhold til bilen annet enn at de ca har fått inn med morsmelka at Lada er heller lugubre greier.. Prøv å leve med en ei stund, så skal du se at det knapt finnes mindre kravstor/solid bil. Jeg er helt enig i disse synspunktene. Lada 1500/1600 og Niva er blottet for luksus og rafinnement, men grunnleggende er det robuste og solide konstruksjoner. Det er viktig å huske på at dette egentlig er konstruksjoner fra 70/80-tallet og på den tiden var vestlige biler heller ikke uten feil. Bortsett fra Volvo og Mercedes-Benz (satt på spissen) var ikke vestlige biler ekstremt mye mer holdbare enn Lada. På midten av 90-tallet var det stadig et par Lada 1600 taxier i Oslo. Jeg kjørte med en av disse og bortsett fra at det var litt trangt i baksetet var det en fin tur uten forsinkelser av noe slag. Sjåføren var herlig usnobbete og av den snakkesalige typen. En fin opplevelse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Fikk en 2011 mod. Toyota Hiace som firmabil før jul... Fatter ikke at det går an å selge en så elendig bil når det gjelder komfort, kjøreglede, forbruk og utstyr (nei, utetempføler finnes faen ikke engang, det har tross alt min '87 e30 ) Oppdaget just 6-7 plasser bak på bilen der det var rusta og lakken var sprekt Var innom forhandleren å ville klage på dette (måtte vente 1 time på kundebehandler), men da fikk jeg bare beskjed om at etter en slik vinter måtte jeg regne med slikt... Hadde dette vært min private bil tror jeg jeg ville blitt skikkelig sint på han Takk gud for at den ikke blir lov å selge i 2012 pga av utslippskravene, bakdelen er at jeg må holde ut med den i 5 år før leasingen går ut Gi meg heller en Transporter TDI 4motion, det er nå hvertfall en bil ifra dette århundre.... Toyota er det mest kjønnsløse bilmerket av alle! Folk sier at det ikke går noe galt med disse bilene, men det er da faen ikke rart, det er jo INGENTING på disse bilene!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 Fatter ikke at det går an å selge en så elendig bil når det gjelder komfort, kjøreglede, forbruk og utstyr (nei, utetempføler finnes faen ikke engang, det har tross alt min '87 e30 )Gi meg heller en Transporter TDI 4motion, det er nå hvertfall en bil ifra dette århundre.... Toyota er det mest kjønnsløse bilmerket av alle! Folk sier at det ikke går noe galt med disse bilene, men det er da faen ikke rart, det er jo INGENTING på disse bilene!! Fullstendig enig med deg her! Brukte en Transporter TDI som flyttebil, og kjørte deretter en Hiace noen dager etter. Hiacen var av nyeste modell, mens Transporteren var forrige generasjon. Ble sjokkert over hvor stor forskjell det var! Hiace'en har dårlig sittestilling, elendig girkasse (helt lotto hvilket gir man traff), en clutch som føltest som en gammel springfjær, bråkete motor med minimalt effektregister, styrefølelse som en handlevogn, lydisolering som en hermetikkboks, dårlig svingradius, osv, osv... Listen er lang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 Toyota er det mest kjønnsløse bilmerket av alle! Folk sier at det ikke går noe galt med disse bilene, men det er da faen ikke rart, det er jo INGENTING på disse bilene!! Tja, men det er vel det som er meningen på en arbeidsbil? Solid og enkelt? Lite som kan gå galt, altså mer lønnsomt for bedriften. Alt til sitt bruk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robert-92 Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 faeen og folk misliker volvo da fines mange bra volvoer blant nye og gamle bilen \ volvo amazon , 142 , 242 . og mange nye vovloer : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 faeen og folk misliker volvo da fines mange bra volvoer blant nye og gamle bilen \ volvo amazon , 142 , 242 . og mange nye vovloer : gamle volvoer til og med 240 var bra, så var det trist fram til 2007, etter det har det tatt seg opp igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 Spør du meg er 240 ++++ volvor smakløse.. for meg fins ikke designet verken pent eller intressant i det hele tatt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 Spør du meg er 240 ++++ volvor smakløse.. for meg fins ikke designet verken pent eller intressant i det hele tatt! Enig, er som å gi ansvaret for designet til en barnehageavdeling: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar84 Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 rover 75... og renult generelt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 Spør du meg er 240 ++++ volvor smakløse.. for meg fins ikke designet verken pent eller intressant i det hele tatt! Men slik var det ikke i 1974 da Volvo 240 kom på markedet. Det er helt meningsløst å vurdere såpass gamle biler med 2011 briller. Selvfølgelig er ikke en 240 moderne i designet idag... 37 år etter at den kom på markedet. Et annet poeng er at 240 på mange måter bare er en remake av 140-serien som kom på markedet i 1966. Volvo 240 var en fantastisk bruksbil. Ønsket man en sikker og pålitelig bruksbil på 70 og første halvdel av 80-tallet var det grovt sett to alternativer... Volvo 240 og Mercedes-Benz W123. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 Chevy van, gjerne me noen 14 åringer inni eller noen mutanter av noen kvinnfolk. Off fy faen dt er dt værste jeg ser.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 Få biler jeg direkte misliker, men her er noen av dem IKKE liker: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 Dette må da være verdens styggeste bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 Få biler jeg direkte misliker, men her er noen av dem IKKE liker: Jeg er enig i at 190E 2,5-16 er litt overkill når det gjelder utseendet, men den originale 190E 2,3-16 synes jeg er temmelig tidløs og elegant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå