Gaute Skrevet April 24, 2005 Forfatter Share Skrevet April 24, 2005 Vinner: Andreplass (den helt til høyre i bildet). En av tredjeplassene står helt til venstre i bildet: Tredjeplass II: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet April 24, 2005 Share Skrevet April 24, 2005 Så de 4 muntlige stemmene fra gjengen som stod ved "bilutleien" på 2800CS'en kom ikke med altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet April 24, 2005 Forfatter Share Skrevet April 24, 2005 Så de 4 muntlige stemmene fra gjengen som stod ved "bilutleien" på 2800CS'en kom ikke med altså Jeg tok med stemmene ved opptellingen, men de hadde ikke noe å si på utfallet av topp 3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 24, 2005 Share Skrevet April 24, 2005 Var et helt konge arrangement. Jeg storkoste meg. Masse flotte biler å se. Synes det var et veldig bra oppmøte. Var vel over 40 biler som var utstilt. Stemmer det Gaute? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 24, 2005 Share Skrevet April 24, 2005 Som jeg også skrev i BMWCCN´s forum...den E24 M6´en med Alpina felger er skikkelig fin. En brutal BMW slik en BMW skal være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet April 24, 2005 Forfatter Share Skrevet April 24, 2005 Var et helt konge arrangement. Jeg storkoste meg. Masse flotte biler å se. Synes det var et veldig bra oppmøte. Var vel over 40 biler som var utstilt. Stemmer det Gaute?Det stemmer. Var 46 registrerte biler på utstilling. Jeg trykket jo opp ca 140 stemmesedler, og det ble vel delt ut kanskje 110-120 av dem. Neste år må vi være enda flinkere å dele ut slike. Det var ikke så lett å få gitt stemmesedler til alle som var inne på området. Jeg har noen litt modifiserte planer for plassering av "sekretariatet" til neste år. Men dette var jo første gangen dette ble arrangert, og i så måte er jeg også meget fornøyd med både oppmøte og arrangementet generelt. 29 biler fikk også gjennomført diagnosetest, og det var 6 demobiler (tror jeg) som var ute med medlemmer på testtur hele tiden. Jeg skal snart skrive et utfyllende referat til Fahrfreude og nettsiden vår. Satser på å ha det ferdig i løpet av uken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 pokkern att jeg ikke bodde i stavanger for tiden da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 heheh, faen då Alle har sett meg, meg eg har ikkje sett någen Jaja, snakka litt me Gaute då, d va d einaste! Men ellers så ane eg jo ikkje kem folkå e... Må jo sei hei eller någe så eg får veda kem dokke e Jeg satt 4 meter fra deg i 10 minutter idag.. Helt uten å si hei.. Bimmers.no ser deg overallt.. muahhaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 heheh, faen då Alle har sett meg, meg eg har ikkje sett någen Jaja, snakka litt me Gaute då, d va d einaste! Men ellers så ane eg jo ikkje kem folkå e... Må jo sei hei eller någe så eg får veda kem dokke e Jeg satt 4 meter fra deg i 10 minutter idag.. Helt uten å si hei.. Bimmers.no ser deg overallt.. muahhaha kor då??? McDonalds? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 Heilt rektigt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 Hehe, eg sat og tenkte der, hmmm, sga vedda på at d der e någen eg "vett" kem e... Va forresten en jævlige fart på dg in i køen der, trodde du sko kjøra rett i ræva på meg når du kom hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 Jeg bremset ned fra en _lang_ sladd på parkeringsplassen.. Dessuten var jeg sulten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå