Gå til innhold

BMWCCN Vårtreff på Bavaria på lørdag (23. april)

Gaute
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var et helt konge arrangement. Jeg storkoste meg. Masse flotte biler å se. Synes det var et veldig bra oppmøte. Var vel over 40 biler som var utstilt. Stemmer det Gaute?
Det stemmer. Var 46 registrerte biler på utstilling. :-)

Jeg trykket jo opp ca 140 stemmesedler, og det ble vel delt ut kanskje 110-120 av dem. Neste år må vi være enda flinkere å dele ut slike. Det var ikke så lett å få gitt stemmesedler til alle som var inne på området. Jeg har noen litt modifiserte planer for plassering av "sekretariatet" til neste år.

Men dette var jo første gangen dette ble arrangert, og i så måte er jeg også meget fornøyd med både oppmøte og arrangementet generelt. 29 biler fikk også gjennomført diagnosetest, og det var 6 demobiler (tror jeg) som var ute med medlemmer på testtur hele tiden.

Jeg skal snart skrive et utfyllende referat til Fahrfreude og nettsiden vår. Satser på å ha det ferdig i løpet av uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
heheh, faen då :P Alle har sett meg, meg eg har ikkje sett någen :P Jaja, snakka litt me Gaute då, d va d einaste! Men ellers så ane eg jo ikkje kem folkå e... Må jo sei hei eller någe så eg får veda kem dokke e :)

Jeg satt 4 meter fra deg i 10 minutter idag.. Helt uten å si hei..

Bimmers.no ser deg overallt.. muahhaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heheh, faen då :P Alle har sett meg, meg eg har ikkje sett någen :P Jaja, snakka litt me Gaute då, d va d einaste! Men ellers så ane eg jo ikkje kem folkå e... Må jo sei hei eller någe så eg får veda kem dokke e :)

Jeg satt 4 meter fra deg i 10 minutter idag.. Helt uten å si hei..

Bimmers.no ser deg overallt.. muahhaha

kor då??? McDonalds? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, eg sat og tenkte der, hmmm, sga vedda på at d der e någen eg "vett" kem e... ;) Va forresten en jævlige fart på dg in i køen der, trodde du sko kjøra rett i ræva på meg når du kom :P hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...