Gå til innhold

Månedens bil mai 2005

Share

Anbefalte innlegg

Månedens bil mai 2005

0505_2_500.jpg

Ja, da var det jammen på tide med månedens bil for mai, så her er en meget spesiell E36!

Bil

1991 BMW E36 320i sedan

Eier

Daniel Bjøringsøy / E36 Seidl

Eksteriør

Alle skjermene er valset 3-4cm, og profilen på fremskjermene er banket ned for rundere overgang mellom skjerm og panser. Fjernet alle emblemer. Komplett Seidl E46-kit. FK speil, cupwings, alu-vinge, Lexus-lykter, tonede ruter, monovisker, chrome dempertårnstag. Lakkert i to farger (krakkelert) med 8 lag klarlakk på topp.

Interiør

Simoni girkule og gulvmatter, Victor Chrome-ratt, røde og sorte FK sportsseter.

Stereo

Pioneer høyttalere (front/hattehylle) og Alpine spiller.

Motor

Original 24V 2-liter.

Performancemods

Konfilter, rustfri eksos, shortshift, EBC borrede/slissede skiver, FK coilovers (høydejusterbart, står på ca. 80-90mm).

0505_1.thumb.jpg 0505_2.thumb.jpg 0505_3.thumb.jpg 0505_4.thumb.jpg 0505_5.thumb.jpg

Ønsker du at din bil skal bli månedens bil og figurere på forsiden av BMWGuiden.no til glede for titusener av besøkende hver måned? Send tilsvarende info som ovenfor, inkludert bilder i brukbar kvalitet (minst 640x480), til post@bmwguiden.no!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Desidert den tøffeste 'Månedens bil' hittil ! :D

fyyy fader ;)

Det eneste som mangler er vel noe innvendig stash.

For min del blir alu-vingen helt likegyldig for meg. Vingen kler bilen, men jeg tror også bilen ville vært pen uten. Dette blir en smakssak :)

Hvor får man kjøpt slike ratt? (Victor Chrome-ratt) herlig utseendet på det.

Digger fronten, baken, jeg digger hele bilen :) en Herlig E36.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spesiell og skamrå bil :D:D bjynner virkelig å ligne min smak nå :P

Eneste er at jeg ikke synes noe om å fjerne emblemene, det skal vise at det er en BMW! Er heller ikke noe fan av alu-vinge, men ellers var bilen gydd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter min smak litt for MAXPOWER, men jeg syns alikevel at det er hvert å merke seg alt arbeidet som er lagt ned i den. Så lenge eieren syns bilen er det råeste som er, er bilen kul. Selv jeg syns den ser litt vel LEGO ut......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...