Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Sony cd/mp3 spelar, cd-veksler, 7x10" jbl på hattehylla, 2stk 12" earthquake sub, Pyle og boss forsterker...

• 2 weeks later...
Skrevet

Kenwood MP3, audioson forsterker, cadence sub, cadence tweeters, cadence 5, 1/2" bass å cadence 6" hattehylle :)

Edit: Å til dere skrubber der ute:

Idiotsikker alarm /m SMS varsling & kameraovervåkning!!

Skrevet

Edit: Å til dere skrubber der ute:

Idiotsikker alarm /m SMS varsling & kameraovervåkning!!

Greit å ta med ja.

Da mangler du bare litt strøm i dørhåndtakene da. :twisted:

Skrevet

Pioneer cd/mp3 spiller, Pioneer 5" frontsett drives av en Pioneer 2*120W, Rockford fosgate 6*9", Planet Audio 12" sub drevet av Rockford Fosgate 2*200W forsterker... Flesk strøm kabel å signalkabler:)

• 4 weeks later...
Skrevet

er glad i Sony jeg da.. Aner ikke hvorfor..De er dyre, ikke verdens beste, heller ikke de peneste - men allikevel, jeg er frelst på Sony.. Ikke det at jeg er verdens mest ihuga lyd-mann, men liker at det er litt trøkk i bilen min, uten at bassen kan høres 1000 meter unna bilen..

Skrevet
er glad i Sony jeg da.. Aner ikke hvorfor..De er dyre, ikke verdens beste, heller ikke de peneste - men allikevel, jeg er frelst på Sony.. Ikke det at jeg er verdens mest ihuga lyd-mann, men liker at det er litt trøkk i bilen min, uten at bassen kan høres 1000 meter unna bilen..

Prisene på Sonyprodukter er da generelt billigere enn fleste andre anerkjente produkter, hvis du sammenligner effekt, utstyr og serier.

• 2 weeks later...
Skrevet

Har 2stk. Pioneer TS W121SPL subber (i en feil kasse :? ), en Cadence 1500W monoblokk, pyle 1F kondis, men skal skaffe meg flere, Pioneer 13cm i hattehylla, org.frontsett (foreløbi), og noe jalla dvd og 7'' lcd... :?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...