Nautiluz Skrevet Mai 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2005 Hvilken Jl sub er det du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dj_arne Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 Focal og pioneer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 kicker, RF og infinity Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 Piooner, Boss, Infinity, Magnat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dude Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 Sony cd/mp3 spelar, cd-veksler, 7x10" jbl på hattehylla, 2stk 12" earthquake sub, Pyle og boss forsterker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 Kenwood MP3, audioson forsterker, cadence sub, cadence tweeters, cadence 5, 1/2" bass å cadence 6" hattehylle Edit: Å til dere skrubber der ute: Idiotsikker alarm /m SMS varsling & kameraovervåkning!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 Edit: Å til dere skrubber der ute: Idiotsikker alarm /m SMS varsling & kameraovervåkning!! Greit å ta med ja. Da mangler du bare litt strøm i dørhåndtakene da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 Pioneer cd/mp3 spiller, Pioneer 5" frontsett drives av en Pioneer 2*120W, Rockford fosgate 6*9", Planet Audio 12" sub drevet av Rockford Fosgate 2*200W forsterker... Flesk strøm kabel å signalkabler:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Protector Skrevet Juni 17, 2005 Share Skrevet Juni 17, 2005 Rockford fosgate frontsett. Jbl forsterker. Ma audio 12"sub Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juli 12, 2005 Share Skrevet Juli 12, 2005 har to 10" zachry basshøytalere men manglr forsterker.. Min favoritt er audiobahn og rockfordfosgate.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreasr Skrevet Juli 15, 2005 Share Skrevet Juli 15, 2005 er glad i Sony jeg da.. Aner ikke hvorfor..De er dyre, ikke verdens beste, heller ikke de peneste - men allikevel, jeg er frelst på Sony.. Ikke det at jeg er verdens mest ihuga lyd-mann, men liker at det er litt trøkk i bilen min, uten at bassen kan høres 1000 meter unna bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 15, 2005 Share Skrevet Juli 15, 2005 er glad i Sony jeg da.. Aner ikke hvorfor..De er dyre, ikke verdens beste, heller ikke de peneste - men allikevel, jeg er frelst på Sony.. Ikke det at jeg er verdens mest ihuga lyd-mann, men liker at det er litt trøkk i bilen min, uten at bassen kan høres 1000 meter unna bilen.. Prisene på Sonyprodukter er da generelt billigere enn fleste andre anerkjente produkter, hvis du sammenligner effekt, utstyr og serier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaospiloten Skrevet Juli 25, 2005 Share Skrevet Juli 25, 2005 Clarion spiller, Boss forsterkere og høytalere. Audiobahn 2x12" basskasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juli 27, 2005 Share Skrevet Juli 27, 2005 Har dunka meg lei for lenge siden..Skal investere i focal frontsett når økonomien tilsier dette! Spiller: pioneer..! Patrick B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hwar325 Skrevet Juli 29, 2005 Share Skrevet Juli 29, 2005 Har 2stk. Pioneer TS W121SPL subber (i en feil kasse ), en Cadence 1500W monoblokk, pyle 1F kondis, men skal skaffe meg flere, Pioneer 13cm i hattehylla, org.frontsett (foreløbi), og noe jalla dvd og 7'' lcd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå