j0lle Skrevet September 3, 2005 Share Skrevet September 3, 2005 Nautilus: Nå kan jeg bare referere til prisene som jeg vet om i norge. Et ekesemple er Plyglass settet som er midt på 3. Dette settet koster over 3000 kroner i drammen, mens jeg fikk tilbud på det til 2250 på tv boden. Når det gjelder garantier er de de samme utansett hvor du kjøper varen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 3, 2005 Forfatter Share Skrevet September 3, 2005 Har ikke enda sett noen i norge som selger v2 så dyrt. Da må det være 3veis du har fått. Vanlig V2 ligger på 2590,- og dem fleste norske forhandlere ville nok klart den svenske prisen der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 3, 2005 Share Skrevet September 3, 2005 ..har nettop bytta ut orginalanlegg med nye Blutooth anlegget til Pioneer. Dette har eg iPod adapter til, 60Gb Ipod Photo, Pioneer Sub, og orginal høgtalar (ikkje av dei biligaste) alt med Monster kablar. Ikkje noko discotek med eg er godt fornøygd. Har feitare lyd i Passaten, her er det og mykje Pioneer, med SAS sub og ein del "stæsj".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 Hvis du har sprengt alt du har av hjemmekino, anbefaler jeg enten å kjøpe skikkelig utstyr, eller PA-anlegg, da klarer du ikke å sprenge,. Jeg bruker Klipsch høytalere og de kan jeg vrenge opp så mye jeg vil uten å merke antydning til sprengning. Men skal du ha 12 tommere der koster det fort 30 tusen for et par høytalere og så må du jo ha forsterker i tillegg da.... Men bilen er ikke akkurat stedet for å nyte flott musikk og fin lyd. Mye av lyden blir forstyrret av motorlyd, lyd fra hjul, + div andre bakgrunnslyder som ødelegger litt den gode stemningen. Men for all del, hvis du overdøver alle andre lyder, så kan det jo bli ok... hehe... Jeg for min del nyter musikk hjemme, og hører på musikk i bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 Jeg har en pioneer avic-x1, som hoved enhet. Kjøpte noe mere anlegg igår faktisk, kjøpte meg Focal Polyglass 130 v2 frontsett, Focal k2-33 sub, en eller annen mtx 1000W rms monoblokk og så 2 rockford punch forsterkere til å drive frontsett og høytalere bak. har ikke fått satt in noe enda, så jeg gleder meg til å få alt inn. Vurderer å bytte de front høytalerne , til Focal k2 serien, noen her som har erfaring med disse?? er det noe vits å bytte fra de jeg har nå?? Noen som har noe erfaring med de focal elementene jeg har kjøpt i det heletatt? som dere skjønner så er jeg en nOOb når det gjelder anlegg Grunnen til at jeg gikk for Focal er at jeg har JM Lab hjemme kino, og er helt frelst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525i Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 2xCadence 12" sub + Helix 1000.2 forsterker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nohr Skrevet September 16, 2005 Share Skrevet September 16, 2005 Har hatt Kenwood-spiller som jeg har vært veldig fornøyd med. det samme med kicker forsterkeren min den har levert utrolig bra for å være så liten.. Kjøpt meg ett sett billig GAS 6*9 men de byttes ut nok i permen med kenwood 6*9 blir kanskje ny kenwood spiller W7031..<-noen som har prøvd den.. I basshøytalere har det gått i billig biltema etc..litt hard på bassen til tider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nohr Skrevet September 16, 2005 Share Skrevet September 16, 2005 Har hatt Kenwood-spiller som jeg har vært veldig fornøyd med. det samme med kicker forsterkeren min den har levert utrolig bra for å være så liten.. Kjøpt meg ett sett billig GAS 6*9 men de byttes ut nok i permen med kenwood 6*9 blir kanskje ny kenwood spiller W7031..<-noen som har prøvd den.. I basshøytalere har det gått i billig biltema etc..litt hard på bassen til tider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 Kjører 120watt front toveis (13cm), 330watt treveis 6*9 i hattehyllen (undermontert -> full clean look), 1000watt Bachmann forsterker, 1000watt Kenwood DB+ sub. Som spiller bruker jeg DEH-P8600MP spilleren til Pioneer (http://www.pioneer.no/no/product_detail.jsp?product_id=7528&taxonomy_id=430-458) Spiller greit bilen da, men er jo selvsagt ikke ment som noe konkurranse-greie. Høres dette ut som et greit nok oppsett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VACS Skrevet Mars 15, 2008 Share Skrevet Mars 15, 2008 Pheonix Gold frontsett Pioneer spiller Hifonix Brutus 2 stk amp Audiobahn kondensator Audiobahn 2 stk 10" sub Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Upperhouse Skrevet Mars 15, 2008 Share Skrevet Mars 15, 2008 Jeg er også JL-Audio frelst. Jeg har: - Pioneer spiller av type DEH-P88RS (VELDIG BRA SPILLER!) - Frontsett: JL-Audio ZR525-CSI (Toppmodel) - Forsterker til frontsettet: Pioneer PRS-A500 (Toppmodel 2 kanals) - Subber: 2x10" JL-Audio av type W6v2, i kjøpt kasse. - Forsterker til å drive subbene: 2 x JL-Audio 500/1 (en på hvert element) Strøm: - Optima Red Topp batteri - Stinger 20 Farad kondensator (heftig liten sak.... ) - Kabler til front og subber er Nordost. - Koblingsutstyr og signalkabler er fra Stinger (Master Series) Detter spiler ekstremt bra i min E36 Coupè... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet Mars 15, 2008 Share Skrevet Mars 15, 2008 Har oppgradert til orginal Business med Icelinkadapter for iPod og Infinity Kappa rundtom i bilen. Spiller adskillig bedre en orginalanlegget. Får se om det blir noe mer med tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 15, 2008 Share Skrevet Mars 15, 2008 Ikke verst.. En 2 år og 5 måneder gammel tråd er vekket opp fra dvale! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 15, 2008 Share Skrevet Mars 15, 2008 Ikke verst.. 2 år og 5 måneder siden noen posta på denne tråden sist..! Snakker om og bli vekket opp fra dvale! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Mars 15, 2008 Share Skrevet Mars 15, 2008 Er meget fornøyd med BMW original Proffesional Pro logic 7 i min E60! Spiller utrolig bra. Men savner Mp3 funksjon. MEn lyden er upåklagelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå