eehgil Skrevet Mai 22, 2005 Share Skrevet Mai 22, 2005 Skal så smått begynne å bygge anlegg i e30'n min, budsjettet er lite og fronsett er førstepri.. Noen som har tips til et bra fronsett til max 2lapper? (gjerne mindre!) Er ute etter en finfin kombinasjon av trøkk og fin lyd. Hadde tenkt å kjøpe denne Clarion spillern http://bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=849 (noen erfaringer?) og la den drive fronsettet i førsteomgang, så etterhvert kjøpe en 4-kanals forsterker og la den ta over driften av fronsettet og til sist investere i en sub. Er det ellers noen som har bygd inn frontsett i e30? Trenger litt inspirasjon doh . Har studert litt og ser ut som det er bra plass for en liten "kasse" nede ved dørken foran dørene.. Veit det ikke er optimal plassering, men gidder ikke å begynne å bygge om dasjbordet. Er det forresten viktig med en tett kasse for å få et frontsett til å spille godt? Har hatt et par bilanlegg før der jeg bare har satt fronsettet i orginalhullene (med litt modifikasjoner) og har igrunn synst det har spillt bra, er det mye forbedringspotensiale? Hvordan er det med bass i e30? er vel ikke akkurat den bilen det er mest åpent mellom bagasjerom og kupè..? På forhånd: Tusen takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Mai 22, 2005 Share Skrevet Mai 22, 2005 har en ny rockford fosgate cd/mp3 spiller du kan få kjøpe!1750kr! da får du jo litt ekstra til frontsett! send pm vist du er intrisert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Mai 22, 2005 Share Skrevet Mai 22, 2005 du kan jo kjøpe dette fronstettet da! Det anbefalest! FOCAL 165A NOK 1990.00 2-veis komponentsystem. høyttaler 165mm (6,5") Bass/mellomtone 25mm Svingspol 72mm Magnet TN 47 tioxiddiskant 2-veis separat delefilter12dB/Oktav med justerbart diskantnivå Maks effekt: 120W RMS effekt: 60W Følsomhet (2.83V/1m): 92dB Frekvensrespons: 60Hz-20kHz Griller inkludert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Vikke vurdert sterkt den Rockfordspilleren hvis du ikke er alt for kravstor til bra radio. Det er ellers en meget bra spiller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eehgil Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2005 kjøpte meg spiller idag, endte opp med denne: http://bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=850 fikk den for 3500,- på hifi-klubben, har vel igrunn ikke bruk for alle funskjonene, men gjort er gjort Men det var dette frontsettet da.. Ser dette focal settet.. er det bra greier? mange som har erfaringer? prisen var jo ivertfall stiv nok da.. men vist det spiller der etter så er det vel igrunn greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Prisen er kanskje stiv men god lyd koster, regner med det er noen her med gode erfaringer fra focal! Eg kan vertfall gå god for ellementene deres beklager ser at det frontsettet ovenfor ikkje er og få tak i lenger! det nermeste vi har innen focal er til 2590, 2-veis komponentsystem 165mm (6,5") Bass/mellomtone 25mm Svingspole 84mm Magnet TN 47 tioxid 5 diskant 2-veis separat delefilter12dB/Oktav med justerbart diskantnivå Maks effekt: 150W RMS effekt: 75W Følsomhet (2.83V/1m): 93dB Frekvensrespons: 60Hz-20kHz Griller inkludert faktisk test vinner dette også men vi har jo cadence produkter som er litt rimeligere! du får se i sortemanget! Beklager at det andre settet er utgått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Jeg stemmer for focal! V2 serien er endel bedre enn access. Men du må jo da ha en egen forsterker til det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 Satte rockford fosgate i min foran og bak. Spille som bare det. ikke noe og utsette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørn Kristian Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 Lyst på billig å jævli bra annlegg.. gå inn å skjekk www.exelent.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 Lyst på billig å jævli bra annlegg.. gå inn å skjekk www.exelent.no linken er død, men det er kanskje like greit.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinar Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 død link ja, exelent som bare det..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PMyrvang Skrevet Juni 18, 2005 Share Skrevet Juni 18, 2005 frontsett =alpine rockford kan ikke lage frontsett men er de aller råeste når det gjelder sub. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xsess Skrevet Juni 19, 2005 Share Skrevet Juni 19, 2005 Jeg går for pioneer spiller og frontsett, har ikke fått testa de nye pioneer digitale monoblokkene, men sub er også å anbefale fra pioneer... kjører 2stk profile CA1200 på 2 stk TS-W121SPL, nokså greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 19, 2005 Share Skrevet Juni 19, 2005 kjøpte meg spiller idag, endte opp med denne: http://bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=850 fikk den for 3500,- på hifi-klubben, har vel igrunn ikke bruk for alle funskjonene, men gjort er gjort Men det var dette frontsettet da.. Ser dette focal settet.. er det bra greier? mange som har erfaringer? prisen var jo ivertfall stiv nok da.. men vist det spiller der etter så er det vel igrunn greit høø... om du fikk den for 3500 på hi-fi klubben vil jeg ikke si du akkurat har skutt gullfuglen.. "Pris Kr. 2990,-" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 19, 2005 Share Skrevet Juni 19, 2005 kjører foresten Rockford på alt ink forsterkere, funker som faen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå