520d Skrevet Mai 28, 2005 Skrevet Mai 28, 2005 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=741892 Driiit pen rett å slett
BMWPower Skrevet Mai 28, 2005 Skrevet Mai 28, 2005 jepp, 2 dører for mye... men meget pen bil. Men har sitt penere
StigJ Skrevet Mai 28, 2005 Skrevet Mai 28, 2005 Kjenner litt denne fyren. Sikkert ikke noe problem å kjøpe bil av ham. Han har sikkert passet på den veldig godt. Han hadde en pen Audi 80 avant tidligere som han satte i en 1.8T maskin i. Gikk godt og så virkelig velstelt ut.
Espenlis Skrevet Mai 28, 2005 Skrevet Mai 28, 2005 litt for mange dører etter min smak ser du har en cupe... :P
andy-k Skrevet Mai 28, 2005 Skrevet Mai 28, 2005 Bilen min ligna ganske mykje på denne, men bare at min er Cordoba rød eller noe sånt. Faktisk samme felgene ser det ut som. Men det bilen her mangler er M-tech sidelister. Og eg er også litt usikker på kor fint det er med lakkerte lister. Den har mykje utstyr og er ferdig stylet, men bilen er da litt dyr...?
KarstenJulius Skrevet Mai 28, 2005 Skrevet Mai 28, 2005 Bilen min ligna ganske mykje på denne, men bare at min er Cordoba rød eller noe sånt. Faktisk samme felgene ser det ut som. Men det bilen her mangler er M-tech sidelister. Og eg er også litt usikker på kor fint det er med lakkerte lister. Den har mykje utstyr og er ferdig stylet, men bilen er da litt dyr...? Ja, din bil er mye finere Denne var dyr.. Bare spør Andy... Han kjøpte min E36 323i Sedan
jonr Skrevet Mai 29, 2005 Skrevet Mai 29, 2005 hmm helt grei, men aldri sett penere ? var vel å ta i litt syntes nå jeg
Kjetil 323i E36 Skrevet Mai 29, 2005 Skrevet Mai 29, 2005 hmm helt grei, men aldri sett penere ? var vel å ta i litt syntes nå jeg Det synes jeg også. Finnes utrolig mange pene E36'er der ute, som f.eks. denne: *Sikle Sikle* Slik var den før alt stashet kom på:
Fredrik Skrevet Mai 29, 2005 Skrevet Mai 29, 2005 hmm helt grei, men aldri sett penere ? var vel å ta i litt syntes nå jeg Det synes jeg også. Finnes utrolig mange pene E36'er der ute, som f.eks. denne: *Sikle Sikle* Slik var den før alt stashet kom på: Hmmm...den bilen er dansk og i Danmark er nye BMW´er mye mer kostbare enn de er i Norge og det påvirker bruktbilprisene og ikke minst den tilstand eldre BMW´er er i generelt. En gammel E36 skal med andre ord være virkelig råtten her i Danmark før det ikke kan betale/lønne seg å vedlikeholde den mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå