Fredrik Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 Er jeg den eneste som tenkte på Jorun Stiansen når jeg leste beskrivelsen? Sinnsykt sinnsykt sinnsykt. ...og hvem er Jorun Stiansen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 Absolutt sett mye verre enn dette. Fronten er den verste. Liker ingen BMW-er med den fronten Cupwingsen foran er altfor dominerende. Nye felger må også til. Baken var vel forholdsvis grei, selv om jeg ikke ville hatt den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 Er jeg den eneste som tenkte på Jorun Stiansen når jeg leste beskrivelsen? Sinnsykt sinnsykt sinnsykt. ...og hvem er Jorun Stiansen ? Hun som vant "Idol" i år...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 Er jeg den eneste som tenkte på Jorun Stiansen når jeg leste beskrivelsen? Sinnsykt sinnsykt sinnsykt. ...og hvem er Jorun Stiansen ? Hun som vant "Idol" i år...... Aha...den Jorun...hun hadde jeg allerede glemt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 Jeg skulle ønske jeg hadde glemt det, men hun spilles på radio stadig vekk, å i.o.m at jeg kjører endel drosje så blir det endel radiolytting. Er rimelig lei hele "idolsirkuset" jeg for min del..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 Jeg skulle ønske jeg hadde glemt det, men hun spilles på radio stadig vekk, å i.o.m at jeg kjører endel drosje så blir det endel radiolytting. Er rimelig lei hele "idolsirkuset" jeg for min del..... Hehehe...jeg bor som kjent i Århus og vi kan ikke ta inn norsk radio her nede (lytter imidlertid til Radio 1 via web-radio av og til)...så det norske idolsirkuset slipper vi heldigvis. Det danske idolsirkuset har heldigvis ikke tilnærmingsvis den samme offentlige interesse...og makkverkene spilles derfor heller ikke så ofte i radioen. \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 Den øverste caben var jo forholdsvis grei viss den hadde hatt noen svære felger og en annen farge, den var jo syk..Men den monsterface bmw'en såg jævlig ut, trur det er den styggeste fronten som finnes Ps. Seidl e konge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 Ser ikke akkurat behovet for å valse hjulbuene på den bilen med de felgene der men... Får virkelig håpe for eierens skyld at bilen egentlig har andre felger som han har byttet ut pga salg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 Den var STYGG!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 Jeg skulle ønske jeg hadde glemt det, men hun spilles på radio stadig vekk, å i.o.m at jeg kjører endel drosje så blir det endel radiolytting. Er rimelig lei hele "idolsirkuset" jeg for min del..... da er det vel bare å tune radioen inn på P3. De har jo boikottet denne sangen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pmkweb Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 Kommer disse i LimeGrønn tro... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 Jeg skulle ønske jeg hadde glemt det, men hun spilles på radio stadig vekk, å i.o.m at jeg kjører endel drosje så blir det endel radiolytting. Er rimelig lei hele "idolsirkuset" jeg for min del..... da er det vel bare å tune radioen inn på P3. De har jo boikottet denne sangen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 Har sett mye verre enn den da. Men jeg likte den ikke. Missliker ganske sterkt overstyla biler. Jeg liker biler som har fet motor, og ganske "anonym" styling. Små detaljer liksom. Slik at den ikke ser så jævlig sint ut, men i realiteten er veldig aggresiv Det er litt vanskelig å forklare.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 Har sett mye verre enn den da. Men jeg likte den ikke. Missliker ganske sterkt overstyla biler. Jeg liker biler som har fet motor, og ganske "anonym" styling. Små detaljer liksom. Slik at den ikke ser så jævlig sint ut, men i realiteten er veldig aggresiv Det er litt vanskelig å forklare.. ..ulv i fåreskinn ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 Jess! ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå