Dan Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Congrats til alle Flott jobba! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 HVA!!?? Finnes det noen andre bmw-forum?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Gratulerer Gunnar....! Dette er bra. Tar meg selv i å måtte stikke innom BMWCCN's fora engang i mellom, for skams skyld. I det siste har det blitt lenger og lenger mellom besøkene. Var mye på det foraet før, men det gidder jeg ikke nå mer.... Enda en gang; Gratulerer Gunnar!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blade Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Dette er jo bare helt vilt, med den økningen!! Vær stolt, Gunnar!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Jeg henger meg på og sier gratulerer så mye til spesielt Gunnar, men også alle dere andre som bidrar til at forumet "lever" i beste velgående. Dette er bare begynnelsen...mon ikke www.bimmers.no med tiden kan bli norges svar på svenske www.autopower.se Gunnar...når får vi bimmers "crew" og "freelanser" galleri med dagbok etc. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Ja, det hadde vært artig om bimmers.no hadde blitt en anerkjent klubb. Med egene Showdager/banedager og sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Gratulere gunnar... er innom hver dag... som oftest mange ganger.... altid noe intresangt og lese... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Slenger meg på og gratulerer deg Gunnar, og resten av brukerene her da selvsagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Grattis!!Men det skulle da bare mangle, du er en super moderator Gunnar! k33p up zeh gutes arbeit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Morro! Grætiss Gunnar. Har selv vært fast på bmwccn forumet. Men er sjelden innom der nå. Litt for sært og gammeldags der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Artig! Nå har jo ikke jeg vært her så lenge, men jeg har et forslag til en liten forbedring. (kanskje...) Hva med å lage noen flere kategorier? "Annet" kan deles opp i minimum "off-topic" og "annet", eller f.eks. "1-serie" "3-serie" "5-serie" "M" osv. Bare et forslag. Kan fort bli uoversiktlig om antallet aktive brukere også øker mye. edit: Har forreesen titta litt på bmwccn forumet, og er vel ikke akkurat imponert. Er jo umulig å søke og finne tråder osv. PhpBB (som dette forumet kjører) er jo genialt i forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Synes for mye oppdeling bare blir rot det også jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 hvis det ikke er nok inlegg så blir det rot. men en "off-topic" kategori hadde vel hvertfall vært greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 ":38076418]hvis det ikke er nok inlegg så blir det rot.men en "off-topic" kategori hadde vel hvertfall vært greit. "Annet" er vel igrunn ganske offtopic som det er ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Grattis Gunnar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå