Gå til innhold

BMW E-30 warsteiner tilsalgs igjen ??

BMW_Racing
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bilen er skremmende rå, får nesten frysninger 8)

Men så vidt jeg fikk med meg sa Kjell Rune at denne ikke var godkjent som turbobil. Og da kanskje et lite problem å få den gjennom EU ol :wink:

Stemmer ikke det Kjell Rune ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke noe problemer på EU kontroll nei..lol, jeg hadde gjort det samme på calibraen jeg hadde, fikk aldri noe problemer på eu kontroll, de driter jo i åssen motor du har i bare alt er som det skal...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så vidt jeg fikk med meg sa Kjell Rune at denne ikke var godkjent som turbobil. Og da kanskje et lite problem å få den gjennom EU ol :wink:

Bilen var ikke godkjent hverken med motor eller de 18" felgene.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen var ikke godkjent hverken med motor eller de 18" felgene.....

Akkurat ja ;) Kanskje derfor den er litt slitsom å få solgt? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Råeste går vel under utseende, gjennomførelse, sjelden, og ikke minst STRØKEN. (eller den var det da). Og den M3'n du snakker om, kan ikke det være Ruud Racing sin med Supramotor? Kan være Stian Pedersen, men det er ikke M3 igjen. 325 med supramotor\600hk. Da er det vel ikke bmw igjen. For en bmw uten bmwmotor er vel ikke fullverdig bmw lengre. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen var veldig bra... nå vet jeg ikke så mye om den. d var jeg som hadde lån med pant i bilen og d er betalt ut men ikke slette... merkelig.. jeg bygde ikke bilen.. den ble sist oppbygd av bård jønland i tr.heim og han gjorde den slik den ser ut i dag. billen er veldig spesi men har sine minus slik som de fleste biler. d er ikke noe som er godkjent i vognkortet.. alt som står der er 17" felger... men for de som vil ha den er d vel bare og kjøpe. vil tenke meg litt under 250 kanskje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...