Sveinar Skrevet Juni 29, 2005 Share Skrevet Juni 29, 2005 a4 1,8 t duger det! men kjipt at så mange har det....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Juni 29, 2005 Share Skrevet Juni 29, 2005 hmmm tja det blir en bmw i hvertfall.. e-30 M3 står høyt i kurs. e-46 en nice... klarer aldri å komme over e-34n heller, så en sånn type M5 kanskje.... ellrs er det mye kult. vært morro med Toyota supra oxo. men jeg SKAL ha en kjempestor pick up bare jeg blir rik. dodge ram eller no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet Juni 29, 2005 Share Skrevet Juni 29, 2005 Satser på en sort x5 eller en e46 med minimum 2.8liter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juni 29, 2005 Share Skrevet Juni 29, 2005 Audi A4 1.8t / med full rs4 optik!Mitsubishi Eclipse GT Har lyst på en bil som er moderne og som ingen har Dette er min mening.... Min neste bil ser ut til å bli en 325i Touring fra 1988 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 29, 2005 Share Skrevet Juni 29, 2005 hmm, det blir vel fort noen år til. Kanskje en e90 325i? Alt avhenger vel egentlig av pengestrømmen inn på konto. e46 =< 320 Cab hadde vel også funka bra. z4 er heller ingen dum bil. eller kanskje en porsche 993... Mye som står på lista mi... Så da er det bare å begynne å donere til "ny fet bil til space" fondet mitt! Har hvertfall fått streng beskjed fra dama, at nå må vi ha bmw eller no bedre resten av livet. Kan ikke gå tilbake til noe dårligere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 29, 2005 Share Skrevet Juni 29, 2005 Ettersom jeg akkurat har kjøpt bilen min, blir det vel en stund til neste bil.. Men da blir det kanskje en e46 coupe eller en e60. Får se.. Vet ikke helt om jeg vil ha stor eller liten bil da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 29, 2005 Share Skrevet Juni 29, 2005 Har tenkt å beholde den gamle "gode" E34en til jeg er ferdig på skolen (minst 2 år til), så jeg har egentlig tenkt veldig lite på alternative biler. Da blir forhåpentligvis smertegrensen prismessig og alt en annen sak enn i dag. Men har begynt å tenke på hva dama skal bytte Sportagen sin i - for hun er klar for ny bil. Men hun har litt spesielle krav.. siden hun vil ha bil som har lov og klarer å dra dobbel hestehenger (må nok regne med 1300kg), går rimelig, etc. 4WD er heller ingen ulempe.. og alt til en rimelig penge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 29, 2005 Share Skrevet Juni 29, 2005 Har tenkt å beholde den gamle "gode" E34en til jeg er ferdig på skolen (minst 2 år til), så jeg har egentlig tenkt veldig lite på alternative biler. Da blir forhåpentligvis smertegrensen prismessig og alt en annen sak enn i dag. Men har begynt å tenke på hva dama skal bytte Sportagen sin i - for hun er klar for ny bil. Men hun har litt spesielle krav.. siden hun vil ha bil som har lov og klarer å dra dobbel hestehenger (må nok regne med 1300kg), går rimelig, etc. 4WD er heller ingen ulempe.. og alt til en rimelig penge. Hun bør nok satse på en på grønne skilter da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juni 29, 2005 Share Skrevet Juni 29, 2005 Skal ha BMW igjen, men min neste bil blir nok Subaru Impreza WRX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet Juni 29, 2005 Share Skrevet Juni 29, 2005 Det er mange muligheiter. Ønskelista: E34 m5 E30 m3 E38 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Juni 29, 2005 Share Skrevet Juni 29, 2005 Er veldig fornøyd med den jeg har nå så det må bli en nyere 530d med en annen lakkfarge (mørkere) + enda mer utstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 1, 2005 Share Skrevet Juli 1, 2005 Neste bil blir muligens Z4, E46 coupe (facelift), eller E90. I alle fall 2 år til bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan Skrevet Juli 1, 2005 Share Skrevet Juli 1, 2005 Blir vel en E90 M3 det da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Juli 2, 2005 Share Skrevet Juli 2, 2005 Audi A4 1.8t / med full rs4 optik!Mitsubishi Eclipse GT Har lyst på en bil som er moderne og som ingen har Er det ikke slik at audi har et konsept der RS bilene og de standard A-serie bilene skal se helt like ut? Bare speil og noe småpiss som skiller seg ut? Audi er så enormt vanlig, men RS bilene er råe. En her nede i gata med en audi rs4 med 504 hk...den sparker litt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 2, 2005 Share Skrevet Juli 2, 2005 Min neste bil er ganske sikkert en E90 320d Touring, men også andre biler er interessante...en ny Alfa Romeo 159 2,4 JTD er cool eller kanskje en lite brukt og nyere E46 330d Touring med mye utstyr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå