Trotto Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 Hva er egentlig poenget med din postering når det allerede foreligger minst to andre innlegg i tråden som påviser akkurat det samme som er essensen i ditt innlegg ? Sikkert for å prøve å nå igjen antall innlegg som du har, men så klarte du med din like poengløse postering å oppveie det innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 Denne kunne jeg virkelig tenkt meg Fra og med i dag er Alpina D10 min drømmebil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 Hva er egentlig poenget med din postering når det allerede foreligger minst to andre innlegg i tråden som påviser akkurat det samme som er essensen i ditt innlegg ? Sikkert for å prøve å nå igjen antall innlegg som du har, men så klarte du med din like poengløse postering å oppveie det innlegget. ...og for liksom å understreke poenget gjør du akkurat det samme selv... Mitt spørsmål var oppriktig ment og jeg tror bestemt ikke at jeg er kjent for å "spamme" i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teodor1403 Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Gammle bilen vår det og den har vært forsøkt stjålet, ikke blitt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Tidenes bump! Over 8 år gammel:-) Sendt fra mobilen torbfer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teodor1403 Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 Ja haha søkte på noe greier på nettet da, så jada Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå