Gå til innhold

BMW E30 335i prosjekt

NeonMuffler
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 273
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Perkrs har dessverre rett han...

Jeg har vært i lange samtaler med Biltilsynet om akkurat dette. Dette er faktisk èn av de FÅ tingene de virkelig er steile på. Buret skal ikke stå i veien for døra. Sånn er det. Det har ingenting å gjøre med om du har bakseter eller ei. Det er heller ikke lov å ha et bur som går ned foran dashbordet (slik som jeg har). Det må gå gjennom dashbordet om du vil ha det godkjent...

Dersom dette er et absolutt krav må jeg vel godta det :cry: men har da sett rallybiler med hvite skilter med dette, er det unntak for disse? Vi venter på svar fra biltilsynet også. Har sendt søknad om ombyggingen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom dette er et absolutt krav må jeg vel godta det :cry: men har da sett rallybiler med hvite skilter med dette, er det unntak for disse? Vi venter på svar fra biltilsynet også. Har sendt søknad om ombyggingen

Ikke unntak utenom sorte skilter. Så da er det ulovlig i dem du har sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo skru den delen av buret som sitter ved døra. Slik at den kan fjernes/monteres ved behov (visning?)

er sveisa :(

Jeg tenkte at du sikkert på kappe den og lage/kjøpe et stykke som kan skrues på/av. Bytte den ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heftig.

Farge?

Han har snakka om en mørkeblå farge i hvert fall, en honda farge tror jeg faktisk, lurer på om ikke det er samme farge som på den eldre norske 6 serien med M5 3.8 l og turbo, den som har vært på gatebiltreffa og i Bilsport, motor bygd av VS motor tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har snakka om en mørkeblå farge i hvert fall, en honda farge tror jeg faktisk, lurer på om ikke det er samme farge som på den eldre norske 6 serien med M5 3.8 l og turbo, den som har vært på gatebiltreffa og i Bilsport, motor bygd av VS motor tror jeg.

Eid av et firma som heter Flack's Autolakkering. Stay away fra både det og Erik Guldseth / Bjørn Flack som driver det. De kjøper varer/tjenester og betaler ikke regningene sine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heftig.

Farge?

3.6liter turbo, ikke for å være pirke-per.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget lovende prosjekt! Må si at jeg er imponert av deg som 16 åring som har så god finish på det du lager! Jeg er 18 år, har kjørt bilcross og bygget løpsbiler i 4 år. Og kan bekrefte at det er ikke så lett å bygge som det ser ut til! Jeg hadde aldri fått det så fint til. Var stolt av meg selv bare når jeg pusset rust i hjulbuene på bimmeren min...hehe. :lol:

Passe styling, og skikkelig motor! Det er bra. 17" felger er også bra. Jeg synes ikke noe om de som skal ha 19 tommere og må valse hjulbuene for å få plass... Hvis det er noe jeg må utsette på så ser jeg at bakoverstreverne i buret ditt er sveist i bagasjeromsveggen. Etter løpsreglementet skal de gå i hjulhuset bak. Dette gir mye stivere bil.

Men ellers: STÅ PÅ VIDERE! Gi oss flere bilder og oppdateringer :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...