Erik E30 Einum Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 Det er jo hauger med eksempler på slike biler. Nå er jo ikke X5 noen rå offroad-bil heller, mer i klassen børstraktor som er kjekk å ha fordi "det er så bratt opp på hytta til fatter'n" (sitat Ø.Sunde). Men de gjør jo slik med Hummer også, t.o.m. H1-utgaven, som er en sivilisert militærjeep. Hummer med 24" BLING-BLING spinnersfelger er fett i USA. Hvorfor noen gjør slik? Enten fordi de a) liker den modellen best, vil vise hvor mye penger de har, eller c) begge deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 Synes ikke den stylinga der gjorde den noe særlig pen... X5 er da pen nok i vanlig utgave..... Trenger bare litt pene felger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 X5 er en rå bil, og heftig å kjøre! Jeg sliter bare litt med rumpa på'n, virker som om den er litt...uferdig på en måte? \:D/ Det er også kjipe farger på denne, unntatt 4.6/4.8is, og de er litt utenfor min rekkevidde. Men X5 i Le mans blå, eller Imola red er rått, altfor mange sølv og sorte, det blir kjedelig i lengden. Sølv er jeg bare så lei av om dagen... Har et bilde av en fin en... men litt usikker på hvordan jeg legger ut bilde her? Men det er min neste bil. Noen som har peiling på å hente inn en slik enn fra USA? PM meg noen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 Ikkje for å være unødvendig kritisk, men SUV'er er da i utgangspunktet relativt lite skikket til å kunne utøve den funksjonen de i grunnprinsippet skulle hatt, og med dette kittet ble jo tanken på å kjøre på noe annet enn asfaltert vei enda fjernere. Fett å se til, men alikevel.... Hallo?? Får sikkert litt pepper for dette, men det måtte ut.... Jeg er også helt enig med deg...hvorfor ikke heller kjøpe en E60/61 530xd ? ...4x4, 231 HK ved 4000 rpm, 520 Nm ved 2000 rpm og skikkelige kjøreegenskaper......burde holde for de fleste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 Ser ut som bildene av den første x5'en er laget i Photoshop.. Dårlig kvalitet! Stygg bil med den stylingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Hehe, mange negative, og mange positive. Trur neppe den personen som kjøper en X5\ML\XCxx tenker først og fremst på "hvor kan jeg kjøre med denne da?" De kjøper ikke en slik bil for å komme seg på hytta, for å ta seg en fjelltur eller kjøre på ubrøytete veger. Rett og slett status, sikkerhet og i verste fall plass. Disse bilene lyser det "rikmann\dame" av... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E46 M3 CSL Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 Holder meg til orginalen eg da! Hva er vitsen med senkesett på en slik type bil?? da er vel vitsen borte da vel? Da kan du vel kjøpe deg en M3.. Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 Noen som har peiling på å hente inn en slik enn fra USA? PM meg noen. Hvorfor hente fra USA??? er jo dårligere kompresjon på di, og går dårligere.. har en på jobben nå, går ikke noe serlig, (importert fra USA) mens de vi kjørte ned i oslo jikk som faen i forhold... Syntes ikke den var noe spessielt pen den på bilde me styling ass.. blir alt for mye, kansje lakkere helt ned på originalen, og noen litt store felger, mye tøffere det:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 Hvorfor hente fra USA??? er jo dårligere kompresjon på di, og går dårligere.. har en på jobben nå, går ikke noe serlig, (importert fra USA) mens de vi kjørte ned i oslo jikk som faen i forhold... Vel grunn nr 1, som jo er en god grunn, er at du sparer fra 100.000.- på å hente den i USA fremfor norsk/tysk (tyske X5'er er ofte hentet fra USA faktisk) Kompresjonen er lavere? Har jeg ikke hørt noe om, vet om noen andre praktiske forskjeller, mht ruter, stål i bakfanger (hvis hengerfeste) osv, men motor messig er jeg usikker. Ikke glem at X5'en lages i USA sammen med bl.a Z4... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 Ikke glem at X5'en lages i USA sammen med bl.a Z4... Men lages motorene i USA ? ...neppe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 Men er det noen forskjell på motorene på US og europeiske X5? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 åhhh.....! hadde jeg bare hatt råd til en sånn en Feit bil det der altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 Men er det noen forskjell på motorene på US og europeiske X5? Jeg er ikke sikker, men jeg tror ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 Jeg får vel slenge meg på gutta som synes den var rå jeg da.. Meget tøff.. Og skal den kjøres offroad, hvorfor ikke ha justerbart senkesett da med justering innv? Trykke på en kanpp og voila.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 Jeg får vel slenge meg på gutta som synes den var rå jeg da.. Meget tøff.. Og skal den kjøres offroad, hvorfor ikke ha justerbart senkesett da med justering innv? Trykke på en kanpp og voila.. God plan, man kunne ha kjøpt på air raid dempere med kompressor. Det er tøøøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå