Mexos Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 Bilen min står hjemme i Trondheim med 18" Sommerhjul på. Er redd for å komme hjem på mandag og finne bilen min nesnødd :S Jeg som har vasket vinterhjula og pakket de godt inn og plassert de i garasjen for sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 Det er rene sommer været her i dag i kristiansand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Det er rene sommer været her i dag i kristiansand Det var det her i Danmark også i dag... og plenen ble derfor klippet for første gang i år... "Home sweet home" 07.04.07 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Her er det 30-40cm snø!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlyBoy Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Det snør faktisk akkurat no hær oppe i nord... Har vel en kanskje 1-1,5 meter på bakken. Det er sånt man må regne med hvis man skal bo i nord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Snø? Jeg er glad jeg valgte å legge om til sommerdekk etter jeg var på fjellet. På fjellet var det fortsatt 1m brøytekanter, men hytteveiene bestod av ren is.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 fikk nettopp bilde av oppkjørselen min hjemme i Trondheim. 40cm nysnø. Blir godt å komme hjem fra Påskeferie du :S Heldigvis hadde min snille far kjørt bilen min inn i garasjen for meg så den står tørt og godt. Bmw'n skal få stå iro til all snøen er borte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Det er rene sommer været her i dag i kristiansand Det var det her i Danmark også i dag... og plenen ble derfor klippet for første gang i år... "Home sweet home" 07.04.07 Drømme hus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 hær har det snøet i to dager i strekk. snør å 5 min pause og så snør det igjenn.. onsdag var jeg ute med e30 en tur, og nå er alt hvit.har laget en diger snømann på nessten 2m da:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Det er rene sommer været her i dag i kristiansand Det var det her i Danmark også i dag... og plenen ble derfor klippet for første gang i år... "Home sweet home" 07.04.07 med denne plasseringen av kamera ser det virkelig ut som du spionerer på naboens 17-år gamle datter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 med denne plasseringen av kamera ser det virkelig ut som du spionerer på naboens 17-år gamle datter Hehehe... hadde det bare vært så vel... jeg sto mer eller mindre inne i hekken mot naboen... ... Min danske bedre halvdel ville gjerne at et av de to norske grantrærne (samt lyngen) skulle være med på bildet... SteffenM2: Takk skal du ha for komplimentet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Nydelig hus Fredrik. Tør jeg spørre hva noe slikt ligger på i Danmark? Her i Lørenskog hadde mest sansynlig et slikt hus ligget på 4 og 5 (og kanskje 6) millioner kroner med 6-700 kvm. tomt.. Galskap! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 med denne plasseringen av kamera ser det virkelig ut som du spionerer på naboens 17-år gamle datter Min danske bedre halvdel ville gjerne at et av de to norske grantrærne (samt lyngen) skulle være med på bildet... Vi har alle våre ønsker. Hadde ikke blitt forundret om jeg hadde fått en slik beskjed heller Men, ja.....jeg er også litt interessert i prisnivåvet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 Her i Lørenskog hadde mest sansynlig et slikt hus ligget på 4 og 5 (og kanskje 6) millioner kroner med 6-700 kvm. tomt.. Galskap! Her i Marnardal skal du få 1mål's tomt og samme hus for 2 mill. Jeg blekker det opp for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 Her i Lørenskog hadde mest sansynlig et slikt hus ligget på 4 og 5 (og kanskje 6) millioner kroner med 6-700 kvm. tomt.. Galskap! Her i Marnardal skal du få 1mål's tomt og samme hus for 2 mill. Jeg blekker det opp for deg Ikke sant. Tittet på et hus her i Lørenskog i fjor til en nette sum av 4,2 millioner pluss omkostninger til staten. Ikke nok med at huset kostet det, men både drenering og takstein på dette 300kvm huset måtte gjøres noe med og med 900kvm tomt stod garasjen delvis på naboens tomt.. I samme slengen når vi var på boligjakt stod det 2 nyoppførte hus på Røykås i Lørenskog (Lørenskog's svar på Akser og Bærum?) Disse husene koster "kun" hhv. 5 og 6,5 millioner kroner og da var det 3 (!!!) hus på en og samme tomt som var på toppen 1,5 mål. Det ble også lagt ut et senere til 11 millioner kroner, men den ble ikke solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå