Gå til innhold

SNØ!

Schnellfahren
 Share

Anbefalte innlegg

Bilen min står hjemme i Trondheim med 18" Sommerhjul på. Er redd for å komme hjem på mandag og finne bilen min nesnødd :S Jeg som har vasket vinterhjula og pakket de godt inn og plassert de i garasjen for sommeren :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 136
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fikk nettopp bilde av oppkjørselen min hjemme i Trondheim. 40cm nysnø. Blir godt å komme hjem fra Påskeferie du :S :( Heldigvis hadde min snille far kjørt bilen min inn i garasjen for meg så den står tørt og godt. Bmw'n skal få stå iro til all snøen er borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rene sommer været her i dag i kristiansand ;)

Det var det her i Danmark også i dag... og plenen ble derfor klippet for første gang i år... :D

"Home sweet home" 07.04.07

med denne plasseringen av kamera ser det virkelig ut som du spionerer på naboens 17-år gamle datter :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med denne plasseringen av kamera ser det virkelig ut som du spionerer på naboens 17-år gamle datter :lol:

Hehehe... hadde det bare vært så vel... jeg sto mer eller mindre inne i hekken mot naboen... :lol: ... Min danske bedre halvdel ville gjerne at et av de to norske grantrærne (samt lyngen) skulle være med på bildet... :roll:

SteffenM2: Takk skal du ha for komplimentet... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min danske bedre halvdel ville gjerne at et av de to norske grantrærne (samt lyngen) skulle være med på bildet... :roll:

Vi har alle våre ønsker. Hadde ikke blitt forundret om jeg hadde fått en slik beskjed heller :wink:

Men, ja.....jeg er også litt interessert i prisnivåvet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i Lørenskog hadde mest sansynlig et slikt hus ligget på 4 og 5 (og kanskje 6) millioner kroner med 6-700 kvm. tomt.. Galskap! :roll:

Her i Marnardal skal du få 1mål's tomt og samme hus for 2 mill. Jeg blekker det opp for deg 8)

Ikke sant. Tittet på et hus her i Lørenskog i fjor til en nette sum av 4,2 millioner pluss omkostninger til staten. Ikke nok med at huset kostet det, men både drenering og takstein på dette 300kvm huset måtte gjøres noe med og med 900kvm tomt stod garasjen delvis på naboens tomt.. I samme slengen når vi var på boligjakt stod det 2 nyoppførte hus på Røykås i Lørenskog (Lørenskog's svar på Akser og Bærum?) Disse husene koster "kun" hhv. 5 og 6,5 millioner kroner og da var det 3 (!!!) hus på en og samme tomt som var på toppen 1,5 mål. Det ble også lagt ut et senere til 11 millioner kroner, men den ble ikke solgt.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...