Ole@Automote Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 åhhh se de ultra råe stripene ... Muhaw muhaw.. ikke det att jeg ikke kunne tenkt meg en Alpina bil med hefftig motor, det beste er att jeg kunne ha plukket av (stylingen) plastikken, solgt den til blodpris, for å satt på noe ordentlig+ noen skikkelig feite hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 åhhh se de ultra råe stripene ... Muhaw muhaw.. ikke det att jeg ikke kunne tenkt meg en Alpina bil med hefftig motor, det beste er att jeg kunne ha plukket av (stylingen) plastikken, solgt den til blodpris, for å satt på noe ordentlig+ noen skikkelig feite hjul Det er nå slik en Alpina er, men personlig er jeg litt enig med deg...vekk med stripene, men felgene beholder jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 uff, dette breddekittet er jo helt forferdelig. det skal være sikkert og vist. men, jeg har faktisk sett ett bredde-kitt til e34, som går ann. sier ikke att det er RÅTT. men det går ann.. skal se om jeg ikke finner ett bilde av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Å herregud, dette er bare så inne i hæl.. rå bil. Tar av meg hatten for dette mesterstykke . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Autoart hugger løs på Alpina igjen. Hmm. Det er en ting bilene som du støper igjen ikke har, men som de sannsynligvis forgjeves prøver å etterligne er denne effektkurven: Og det som skjer i differensialen når man skyver et stort objekt i over 250 km/t et par timer er at oljen blir uutholdelig varm. Så dermed satte Alpina inn et termometer slik at føreren kan overvåke temperaturen i differensialen. Men sider det ikke er noe gøy å slakke av når temperaturen blir for høy, laget de en kjølesløyfe i bafangeren og monterte en oljepumpe som sender den varme oljen på en tur til nedkjøling. Cw-verdien er 0,32, egentlig merkelig att i betraktning den steile fronten. Noen har visst tenkt forbi stadiet "posør". Chassiet er forsterket for å tåle det store momentet motoren leverer. Nivåkontroll overvåker camber på bakaksel for å holde vinkelen på ca. 2 grader. Elektronisk justerbart ladetrykk fra kupéen. Ja, og motoren er jo renovert totalt etter den forlot BMW. Som bmwE9 er inne på så har Alpina igjen begynt å lage muskelbiler. Med motorteknologi ingen før har benyttet. De var først ute med å kombinere radialkompressor og Valvetronic. Resultat: 4,4 liters V8, 500hk, 700Nm i Alpina B7. Jeg synes for øvrig autoart uansett gjør en fin jobb. Han får ungdom til å flytte fokus fra store motorer til store felger/hjul. Trafikksikkerhetsmessig håper jeg det er en fordel. Og jeg glemte å skrive følgende: -De bildene i første innlegg er ikke min type bil.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S2C Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Breddinga kan sikkert fikses uten at det blir noe forandringer på bak/front lykter på bilen, eller panseret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Eg likte bilen skikkelig eg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Autoart hugger løs på Alpina igjen.Hmm. Det er en ting bilene som du støper igjen ikke har, men som de sannsynligvis forgjeves prøver å etterligne er denne effektkurven: Og det som skjer i differensialen når man skyver et stort objekt i over 250 km/t et par timer er at oljen blir uutholdelig varm. Så dermed satte Alpina inn et termometer slik at føreren kan overvåke temperaturen i differensialen. Men sider det ikke er noe gøy å slakke av når temperaturen blir for høy, laget de en kjølesløyfe i bafangeren og monterte en oljepumpe som sender den varme oljen på en tur til nedkjøling. Cw-verdien er 0,32, egentlig merkelig att i betraktning den steile fronten. Noen har visst tenkt forbi stadiet "posør". Chassiet er forsterket for å tåle det store momentet motoren leverer. Nivåkontroll overvåker camber på bakaksel for å holde vinkelen på ca. 2 grader. Elektronisk justerbart ladetrykk fra kupéen. Ja, og motoren er jo renovert totalt etter den forlot BMW. Som bmwE9 er inne på så har Alpina igjen begynt å lage muskelbiler. Med motorteknologi ingen før har benyttet. De var først ute med å kombinere radialkompressor og Valvetronic. Resultat: 4,4 liters V8, 500hk, 700Nm i Alpina B7. Jeg synes for øvrig autoart uansett gjør en fin jobb. Han får ungdom til å flytte fokus fra store motorer til store felger/hjul. Trafikksikkerhetsmessig håper jeg det er en fordel. Og jeg glemte å skrive følgende: -De bildene i første innlegg er ikke min type bil.... Jeg har faktisk poengter i ett av mine innlegg, att jeg har stor sans for Alpina sine motorer. Det er vel flere biler som har olje kjølere på diff`ene sine??.. bare syns att designet de legger opp til er håpløst gammeldags. De overlever litt på nostalgi, hele styling konsepet deres bygger på ting som var kult på 70 tallet. Virker ikke som om de har evne eller vilje til å fornye seg.. Men motorene er rå, helt klart.. Det var nå min mening.. Ellers så sett jeg pris på en god diskusjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S2C Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Autoart, Alpina er samme som Toyota i Norge nå, vellykket PR prosjekt. Er mange som betaler 4-5k kroner for vanlig ABS/Glassfiber leppe bare fordi det er Alpina som lager den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Autoart, Alpina er samme som Toyota i Norge nå, vellykket PR prosjekt. Er mange som betaler 4-5k kroner for vanlig ABS/Glassfiber leppe bare fordi det er Alpina som lager den.. Det er jo noen Toyota eiere som betaler noen kroner for et "M3" merke også bare fordi det er BMW som lager det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 bmwE9 den var god Fins det virkelig så store idioter som putter ett M merke på en Toyota??? el kansje det er M3 maskin i den?? Ja hvem vet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S2C Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2005 lol, har sett en Nissan Primera med Type-R merke her... pathetic.. Jaja jeg får bare kjøpe noen Hamann GT-R RS6 Quattro merker til Honda'n jeg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lexe Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 For meg som går skolegang design så mener jeg dette ser ganske så fett ut seff ikke for alle disse BmW fanatikeren, De skal ha de så fine å strøkne som mulig.. men for meg som liker litt "2 fast 2 furious" biler synes jeg dette ser ut som ett fett proskjekt tror den vekker oppsikt på gata iallefall fler bilder eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Den E-34 så ut som en swiss army knife med hundreogørteogførti funksjoner.... Mon tro om den kan fly også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tam Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Herlig at noen tør gå imot standardoppfatningen om hvordan en 5 serie skal se ut. Originalpolitiet hater den selvføgelig men jeg synes det er fint noen går mot strømmen og gjør som de selv vil og ikke som alle andre ønsker. På den måten utvikles bildesign. Stå på. Standard 5 serier er det nok av. Hadde det vært en M5 hadde jeg ikke bygget den om men de andre 5er utgavene er ikke fredet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå