Gå til innhold

litt refs til brukere på forumet!

M3cabriolet
 Share

Anbefalte innlegg

vil bare få dette av hjertet mitt...

ser det er en del (inkl meg) som har sansen for litt stylet, og ombygde bmw'er, og en del av oss driver med dette og...

og når man legger sjela si i å få en bil sånn som man vil selv, og vil dele dette med andre her på forumet, så er det nesten bare dritt å få, jeg er klar over at folk har rett til sin mening, og det er bare fint å få forskjellige meninger fra dere, men når jeg har lest litt på forskjellige tråder rundt om her, så blir jeg litt flau over de mange barnslige kommentarene som kommer til tider! jeg tenkte åikke si noe om dette, ettersom jeg sikkert blir slaktet av 90 prosent av dere som leser dette, men jeg fikk nok når jeg så et bilde av en sølvgrå e36, der de hadde fjernet listene, og satt på noe så diskret som rieger infinity II styling og felger... kommentarene der var "æsj" "fy" "kebabtralle" osv osv... som et geni her inne sa for ikke lenge siden: DETTA ER IKKE ET ORIGINAL-BMW-FORUM!

og det er mange som tror at man ikke er ekte entusiast fordi man ikke vil beholde bilen som den så ut fra fabrikken, men jeg kan si at dette er bare tull! jeg er gjennomført bmw-entusiast, men legger vekt på at det ikke er no tull med den, og snur meg heller etter en som har lagt litt tid og penger og slit i å få den som han vil! jeg kjøpte meg en original-m3, ikke ombygd, sånt teller mer for meg personlig!

då det er sagt, er dette et bra forum, med mange aktive og seriøse brukere, og jeg takker gunnar for dette!! :applause:

da har jeg fått sagt det jeg ville, kom gjerne med innspill!

Ole, jeg vet at du støtter meg på dette!

Husk:

-at dette er et diskusjonsforum, da er det meningen at man skal diskutere!

-at smaken er som baken, den er delt.

-at BMW har fantastiske kjøreegenskaper originalt. Dette vil BMW-fans lovprise (det er jo et kjennetegn på bilen). Derfor kan styling ofte bli nedprioritert. Hvis du ikke bryr deg om kjøreegenskapene, dra på et VAG banetreff. Der er det noen få som drar fullt på rettstrekket og kjører rolig gjennom svingen, mens resten titter på blankpolerte biler med "masse motor" som går "veldig fort", men som ikke tør å ta bilen utpå banen under unnskyldningen om at "bilen blir så skitten".

-Jeg mener ikke at BMW har laget en bil som passer meg 110% originalt, men jeg oppgraderer det jeg synes er fornuftig, både understell og stylingmessig. Jeg satte på M-tech II på bilen min, siden jeg synes at det ser penest ut. At andre velger Rieger-tuning og sånt synes jeg er helt greit, men jeg liker ikke det utseende.

-at når du lager en unik bil, så er det fordi ingen har 100% samme smak som deg (hvis ikke så vil noen lage en lik bil, og da er ikke din bil unik lenger)

-hvis du lager din egen kleskolleksjon og drar rett ned til Catwalken i Milano og sender utpå noen modeller med klærne du har designet, så må du være forberedt på at kanskje ikke alle liker det, og kanskje at ingen liker det. Det er en sjanse du tar!

Ellers synes jeg at folk gjerne må style bilene sine, bare de ikke ødelegger de fine kjøreegenskapen som BMW har laget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Godt vi alle har forskjellig smak, ellers så hadde det vært veldig kjedlig her. Folk som legger ut bilder av bilene sine gjør det som regel for at de er stolte av de, og da kan krass ikke konstruktiv kritikk såre. Synes det er veldig bra at de legger ut bilder her, og at vi andre kommer med innspill. Både positive og negative, men man trenger ikke å slenge ned de værste kommentarer om dem!

Stå på, og legg ut masse bilder dere som har lyst. Veldig mange som har pene biler her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle må ha sin mening og alle må gjøre som de vil, og litt styling er kult. Men noen bilder her inne er så ille at jeg gremmes. En flott BMW er gjort om til plastikk og man kjenner ikke igjen bilen i det hele tatt. Kunne like godt vært en Lada med plastikkskall. Det er stygt og jeg mener virkelig at BMW fortjener bedre, men folk må ødelegge bilene sine så mye de vil for meg, men de må tåle kritikk fra oss som liker bilene sånn som de er!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om 90% her ikke liker überstylede biler er vel det en viss oppfatning av det som foregår på norske veier. Ca. 10% av alle BMW'er er nedlesset med styling hinsides det som er normalt. Og om jeg skal få definere ordet normalt, så stammer ordet fra "norm" altså det som normen tilsier. Ordliste.no skriver følgende om ordet normal: "det alminnelige, det gjennomsnittlige." Om 90% her inne hadde likt å omkranse bilen med plastikk og tribals, så ville synet på veiene vært annerledes også.

Jeg ønsker derimot og kalle en spade for spade. Jeg er veldig originalpoliti når det kommer til sjeldne bilmodeller. Hva bilmodeller det er produsert 1000-vis av, er fin stylig veldig velkommen. Styling gir et personlig preg. Men for meg er det ikke nedlagt arbeid/penger i styling og stylingens vekt som avgjør, men balansen mot bilens naturlige linjer.

Brutal styling kan være flott om utgangspunktet er umulig. Men jeg ser på BMW som en naturlig skjønn bil som ikke trenger å forvrenges. Gleder meg for øvrig til å se noe brutalt på 1-serie. Det er et karosseri som trenger veldig mye nye linjer for å bli pen.

IMHO.

Jeg er helt enig...og akkurat som naturlig pene piker/kvinner ikke trenger tre tonn med makeup for å se vakre ut trenger heller ikke "rasedyr" som BMW mengder med plastikk for å være elegante... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

først vil je si att den er vel en av de mest "fornuftige" tråder her.. som jeg har lest.

jeg selv har også reagert en del ganger på måten enkelt av oss uttaler seg. kommentarer som "jævla pakkistralle" o.l. Når jeg får slike tilbakemeldinger på bilder jeg legger ut. Så er det noe jeg ikke tar til meg. man søker jo tilbakemeldinger fra andre her på forumet når man legger ut bilder. Og da er det jo en fordel å få konstruktive tilbakemeldinger. ikke "æsj" " *spy* " "kebabtralle". jeg i mitt tilfelle, når jeg legger ut bilder av min bil, så vil jeg gjerne ha deres synspunkt på godt og vondt. om jeg får en kommentar som er "folk som gjør slikt med en bmw skulle det vært skuddpremie på" så vet jo ikke jeg, hva konkret det er som dere ikke liker med hva jeg har gjort..

Det er det jeg søker her til tider. Konkrete tilbakemelding. Men ikke misforstå. Dette er DET forumet som jeg bruker mest, og viser mest interresse for.

Så Gunnar :applause:

EDIT:

syns dette var bra sagt.. så måtte slenge det med

d er forskjell å si no negativt og være en dritsekk spør du meg..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i den. Kritikk kan være positivt og negativt, men man trenger ikke være drittsekk. Man kan mene det man vil uten å få noen til å føle seg "mindreverdige" av den grunn. Den enes mening er ikke nødvendigvis noe "bedre" enn den andres. Respekt er vel nøkkelordet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes ikke stygge biler, bare unike. Noen er vell og merke mere unike enn andre 8) Finnes noen kjedelige også.. Det jeg syns er irriterende, er att Alpina, hamann, hartage osv blir regna som stue reint i orginal miljøa. Dette har jeg ingen forståelse for.. Hvis man godtar disse tinga så må man godta sånt som Rieger og Seidl også, selv om de ikke har holdt på så lenge som feks Alpina( med de kule tre ratta sine :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg syns er irriterende, er att Alpina, hamann, hartage osv blir regna som stue reint i orginal miljøa. Dette har jeg ingen forståelse for.. Hvis man godtar disse tinga så må man godta sånt som Rieger og Seidl også, selv om de ikke har holdt på så lenge som feks Alpina( med de kule tre ratta sine :lol: )

Grunnen til at ALPINA og HARTGE er stuerent, er jo fordi at de har ett nært samarbeid med BMW. Å så er det jo ikke til å komme fra at det er "litt" mer diskret styling på disse da, enn Rieger og Seidl.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes ikke stygge biler, bare unike. Noen er vell og merke mere unike enn andre 8) Finnes noen kjedelige også.. Det jeg syns er irriterende, er att Alpina, hamann, hartage osv blir regna som stue reint i orginal miljøa. Dette har jeg ingen forståelse for.. Hvis man godtar disse tinga så må man godta sånt som Rieger og Seidl også, selv om de ikke har holdt på så lenge som feks Alpina( med de kule tre ratta sine :lol: )

Er ikke enig der. Både Hartge og Hamann får MYE pepper fra BMW-entusiaster verden over for de siste årenes kreasjoner.

Du får se om du finner noen som har noe positivt å si om dette:

hartge-645ci-05_400.gif

HARTGE-Z4_4.jpg

5er_hartge.jpg

01.jpg

Hvalross og kanintenner om hverandre.

Denne får også MYE pepper:

1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg syns er irriterende, er att Alpina, hamann, hartage osv blir regna som stue reint i orginal miljøa. Dette har jeg ingen forståelse for.. Hvis man godtar disse tinga så må man godta sånt som Rieger og Seidl også, selv om de ikke har holdt på så lenge som feks Alpina( med de kule tre ratta sine :lol: )

Grunnen til at ALPINA og HARTGE er stuerent, er jo fordi at de har ett nært samarbeid med BMW. Å så er det jo ikke til å komme fra at det er "litt" mer diskret styling på disse da, enn Rieger og Seidl.... :wink:

nå skal det sies at det fåes diskret styling fra alle stylingprodusenter, ta infinity II som et eksempel igjen da, er jo bare m-tech kopier, som er 5 c, lavere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er som mange sier et diskusjonsforum, hvor meningen er Å IKKE NØDVENDIGVIS VÆRE ENIGE!

Hvis alle jattet med hverandre hadde det jaggu blitt kjedelig!

Dette var en skikkelig sosial demokratisk topic synes jeg...

:lol:

Men unødvendig dittslenging bør man holde seg for god til selvsagt!

Men hvis man legger ut et bilde av noe, og spør om folks mening, så fortjener de nettopp det!

Personlig syns jeg ekstremt styla biler (les seidl) ikke er det fineste, spesielt de vingene de monterer bak... på en 316 (ler rått)

Istedenfor å kjøpe en E30, og koste på den 50.000.-... så hadde jeg personlig kjøpt meg en noe kjedeligre E36. Men dette er min mening, det handler om respekt og at vi har ulik smak!

Og du skal ikke se bort fra at det også har noe med alder og gjøre (host)

:santa:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...