johanf Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Familiebil med 500 porsche-knusende hester. Jeg må bare banne litt - BMW knuser ALDRI Porsche... _ johanf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Familiebil med 500 porsche-knusende hester. Jeg må bare banne litt - BMW knuser ALDRI Porsche... _ johanf jasså? BMW M6: 0-100 : 4,6 Porsche 911 Carrera 4S Coupé: 0-100 : 4,8 Porsche Cayenne Turbo 0-100 : 5.6 riktig nok ikke "knusing" men bare for å påpeke at BMW`s M6 spiser vel de fleste Porscher Kilde: bmw.no og porsche.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Om du ser på bilene som sådan, så vil jeg si at BMW M5 knuser stort sett alt. En bil man kan kjølre til hytta, frakte gressklipperen i og 4 barn, og samtidig kjøre på en bane og eie stort sett ALT som er der, det er hva jeg kaller nyskapende. men selvsagt, en bil som er dedikert til en av delene vil kunne gjøre det litt bedre det er klart. men det er ingen biler som kan gjøre alt det der..... ingen som jeg kommer på. M6 er fet, men på ingen måte så revolusjonerende som M5. Konseptet er Genialt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Da har jeg gjort min "plikt"!! Jeg oxo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 riktig nok ikke "knusing" men bare for å påpeke at BMW`s M6 spiser vel de fleste Porscher Porsche 911 Turbo: 0 - 100: 4,2 Porsche Carrera GT: 0 - 100: 3,9 Og 0 - 100 er ikke alt men det er ingen biler som kan gjøre alt det der..... ingen som jeg kommer på. Både mercedes og Audi har da akkurat samme type modeller hvor du kan kjefte på ungene og irritere deg over at gressklipperen fyker frem og tilbake i bagasjen men du fyker rundt rudskogen på 1.10. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Jeg vet ikke om Porsche Carrera GT er "Kongen" av Nürburgring, men det kan ikke være langt fra sannheten med 7,32 på en runde. Porsche er nok i en litt annen klasse enn BMW, men på den annen side er det ingen familiebiler som går så godt som BMW... Porsche Carrera GT - 7,32 Porsche 911 GT3RS (996) - 7,49 BMW E46 M3 CSL - 7,50 Porsche 911 GT3 (996) - 7,56 Porsche 911 Turbo (996) - 7,56 Porsche 911 Carrera S - 7,59 Porsche Cayman S - 8,11 Porsche 911 Carrera - 8,15 Porsche Boxster S - 8,18 Porsche Boxster - 8,31 Porsche Carrera GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim S Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Da er "plikten" unnagjort! Selv om min lidenskap for Bmw er meget stor, må jeg jo si at Alfa´n virker veldig spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 ja, ser litt mer muskel ut.. enn før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 Minner også folket på denne... http://www.bilnorge.no/vis_artikkel.php ... 585&tid=16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 Minner om det som står under stemmeressultatene: "Avstemmingen er ikke styrt og reflekterer kun lesernes egne meninger. " Så fordi om en Passelat vinner.. så behøver ikke det å bety at den er best... betyr bare det at det var flest vag folk som stemte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 vw passat er jo en flott bil da..den nye 3serien syns jeg ser litt fønky ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 1211 kontra 1465 i favør av Passat! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå