mrmpower Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 her er noen filmer da vi testet bilene på vinterføre http://www.youtube.com/user/bgn63#p/a/u/0/m238j1VOwPA hovedsakli litt av min fars baja 27,2 PRO MOD motor http://www.youtube.com/user/bgn63#p/a/u/1/XPXXHavwVp8 min røde ruter, så min fars 27,2 PRO MOD http://www.youtube.com/user/bgn63#p/a/u/1/XPXXHavwVp8 så en litn KNØL film av alle 3 blir bedre da snøen forsvinner, og vi får bynne og kjøre i sandtakene ijenn, med slike padle dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 JA! Har en HPI Savage X 4.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 det ble grønn bil i år ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 Ja, har da hatt et par rc biler selv. Har hatt Tamiya xxx/2 (Skyline, BMW E30 M3) , kyosho (Nissan 180sx), mad force, savage 21. Kan jo legge til noen bilder Bmw m3'n som jeg brukte til drifting : Nissan skyline brukt også til drifting : Nissan 200sx s13 også brukt til drifting : Savage 21 som jeg angrer syykt på at jeg solgte, skikkelig god bil dette her, og gikk styggbra både på vei og offroad, satt 4.2 bif block i den Mad Force'n jeg hadde, var alltid noe tull med den hele tia, hata den bilen, kjøte oppgradering til den for 3000,- og det hjalp en del, forsterka med doble fjører og dempere, kraftigere spurvedrev, og akslinger, klarte og få blårøyk på tørr asfalt med denne Litt verktøy og div. Beklager dårlig kvalitet, bildne er tatt for lenge lenge sia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Bare sånne svære beist dere driver med? Selv har jeg en Mini-Z som har blitt litt modifisert. Gamle banen vi hadde. Den er nå revet og ny vil muligens bli bygget opp til høsten igjen. Så denne vinteren har jeg slått meg på indoor heli. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Hvor stor plass trenger du for å ha en slik bane som på bildet? Hvordan lages den, har du noen bilder av prosessen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Vet ikke hvor stort lokalet var. Men banen er laget av sponplater som er malt. Øvre del bygget opp av paller. Ikke jeg som har vært med å lage den. Men du kan jo ta kontakt med H_C her på forumet. Hans verk dette. De fleste kjenner vel til ham? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Kjøpte faktisk en rc igår er en kyosho drx 1/9 med GRX-18 motor ska være toppfart på ca.80km/h Mye morro før en billi penge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Her er min nyeste fra Tamiya. F-350 kansje en av de beste 4x4 scala modellene som er laget.sinnsyk fremkommelighet,realisme,sperre,å en utrolig kvalitet som bare tamiya kan!Veier 3,5 kg uten batteri.Denne har 3 gir da med ett sinnsykt lavgir som gjør den unik utfor veien! En demo video,som viser mulighetene.. med dette bygge settet fra Tamiya! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Og min M3 E30 sport Evo! med mye alu og upgrades Ganske heftig orion motor i denne +++ Tamiya TT-01. scala modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Va å kjørte me bil nede på conteinerhavna idag.. mye tørrasfalt å stor plass å lek sæ på men det ente med at æ mista radiokontakten å bil for rett i ett toghjul e full fart å styreservo gikk til helvete feilsøking å rengjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet April 17, 2010 Share Skrevet April 17, 2010 Ladder batterier som bare det!til imorgen til disse 3!Rc dag imorgen M3 går noe sinnsykt,med den orion motoren,å 5000mah batteriene!oppgradert med full kulelagre,div carbon++å venter på mer alu i posten.Celica er en TA02 spesial kitt fra tamiya med så mye oppgraderinger at jeg ikke har tid å skrive hær går ikke ann å få tak i lengre,da denne ble laget bare ett vist samler antall av.Har hatt den i nesten i 15 år nå,å kjører utmærket!Disse er bygge sett fra Tamiya.Baja bilen er en Traxxas slacher med 12T motor med vanntett elektronikk.Morsom modell som er en RTR bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 E det en HPI Baja? Va å kjørte ilamme noe folk i nye city nord parkeringhuset driv å drifta rundt stolpan helt til 2 av dekkan min gikk i oppløsning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 Nei står Traxxas.. i teksten.driver ikke med Nitro..da man slipper gris å skruing etter nesten hver eneste kjøring.da man får Børsteløse motorer i El som går like bra å vell så det som bensin!Sykt ja!men med en sikkelig mamba pakke da vell å merke Mange bygger for eks ST-1 fra nitro til børsteløs som virkelig går noe sinnsykt!!!!!! en kompis av meg har en sånn konvertert til EL!slår det meste med den pakken,og ett skikkelig kvalitets batteri. Jeg Holder mest på med Scala biler fra TAMIYA Kvalitet å går bra med rette oppgraderinger. Søk på youtube På ST-1 el for eks. Eller Tamiya TT-01 børsteløs. Eller bare Tamiya. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar84 Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 hei. er ikke noen her inne som kan hjelpe meg med å få tak i noen deler til en hpi rs4 rtr3evo vel? mangler allt i hjulopphenget på venstre side forran. har manualen med deleliste men finner ikke deler noen plass? noen som har en lur ide? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå