Odd-M Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 Hva slags motor og batteri? Virker litt vell frisk til å være 2S... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 Jeg husker ikke nå hvor stor motoren var. Batteriet er 3s lipo. Motoren er alt for stor for denne bilen. I den ene videoen prøver jeg og gi full gass, men da løfter bare hele bilen seg fra bakken. Passerer over 1/3 gass så klarer ikke jeg og ha kontroll på den. På de videoene som ligger ute så gikk det med et sett med dekk. Så den spinner da nok i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 Skal dere ha noe å herje med, gå for en hpi savage.... Har en xl selv, og den tåler enormt med pryl. Hopping og herjing på en liten skatepark er utrolig underholdende, med mye stygge landinger. Landet på bakhjulene med fullt pådrag, så skrelte den kronhjulet bak rent for tenner. Det er den kjente svakheten på disse... har oppgradert begge diffene, ingen tull siden... Men savage flux har jeg i grunnen stor tro på... stillestående backflip er litt tøfft... Men dette er da monstertrucker. Men det er mye mer anvendelig enn asfaltracere. Har 4 av de og, men de har bare samlet støv siden savagen kom i hus... sent by me, with Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 Landa opp ned på baken med min savage 4.6, knakk motorplata, motorfeste, ødela drevet osv.. har nå tatt livet av girkassa men har ny liggende. Fikk den på ebay for 150,- Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Hvilket merke av RC drift bil burde jeg kjøpe for å få et god utvalg i BMW karosser? tips og triks mottas her altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.president Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 er det ikke bare å kjøpe hva som helst i str 1:10 er der de fleste karroseriene til bmw ligger på ebay ihvertfall. klart noen biler trenger litt mod, iforhold til karosseriholder på bilen men er en smal sak å fikse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manovi Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 http://www.elefun.no/p/prod.aspx?v=19556 er dette noe og ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 http://www.elefun.no/p/prod.aspx?v=19556er dette noe og ha? Da kjøper du deg problemer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forbiss Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Bilen i seg sjøl er grei nok men du må nok oppgradere litt. Børsteløst oppsett og et litt voksent lipo-batteri så har du bil ei stund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Da kjøper du deg problemer.. Kjøp deg en Sakura Zero hos rcland.no roller og kjøp deg basic motor, servo osv. hvis du er nybegynner. Disse selger en bra abisma radio til 795,- hpiracing.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forbiss Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Er ein gjeng her i Bø som driver litt med rc og et par av dei kjører maverick strada med div oppgraderinger. Dei bilane bare går og går. Kjører sjøl sakura d3 cs og den har det vært ein del kødd med. Den spiser drivreimer! Men er mykje artigere å kjøre cs-bil så er verdt å bytte reimer iblant:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Hvordan er brukt markede for RC biler? må jo være noen som skal selge unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet Mai 11, 2013 Share Skrevet Mai 11, 2013 Har to tamiya TT01 driftebiler for salg jeg. Med mye options og børsteløs motor, digital system, osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manovi Skrevet Mai 11, 2013 Share Skrevet Mai 11, 2013 Har to tamiya TT01 driftebiler for salg jeg. Med mye options og børsteløs motor, digital system, osv. Vi er 2stk som trenger hver vår bil. pris pris pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Mai 11, 2013 Share Skrevet Mai 11, 2013 Sjekk www.rcmarked.no og www.radiostyrt.no. Ligger også mye på finn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå