Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 868
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...
Skrevet

Liten update

Fått flytta luftfilteret helt inn i skjermen for litt mere kaldluft og bytta innsugsslangen pga sprekker. Skal se om jeg ikke lager et lite varmeskjold også

Bilde018-1.jpg

Fått montert 3" 4punktsbelter

Bilde021-2.jpg

Skrevet
jevli fin bil, blir berre finare og finare ;)

er det touring skjørter du har ?

Det er orginale touringskjørter ja

Skrevet

Denne bilen har blitt skikkelig fin. :)

Rart hvordan folk skal henge seg opp i at den er 4-dørt.

De markante forskjellene du ser på 4- og 2-dørt, er at 4-dørt har dørhåndtak bak og finere sideruter bak.

Skrevet
Denne bilen har blitt skikkelig fin. :)

Rart hvordan folk skal henge seg opp i at den er 4-dørt.

De markante forskjellene du ser på 4- og 2-dørt, er at 4-dørt har dørhåndtak bak og finere sideruter bak.

Takk :)

Ja det er da ikke så store forskjellen, er jo bare en dør ekstra der og det er alt. Er jo en grunn til at e30 2 dørs ikke blir kallet coupe, nettopp fordi den er lik 4dørs. Men at 2dørs modellene føles litt mer sportslige er nok sant :)

Bilen er jo akkuratt slik en e30 skal sjå ut inni og.. Mangler bare buret no :)

Ja bur hadde vært noe :)

Skrevet
Utrolig gjennomført og rå bil!

Er det touring-skjørter du bruker? hvilken bakfanger?

Takktakk!

Har ikke tallet på hvor mange ganger folk har spurt meg om nettopp skjørtene, står jo rett over her, LES :lol: Ja det er touringskjørter ja.

Har kun støtfanger jeg, men kansje på noen gamle bilder i tråden her har jeg montert en ac schnitzer fanger, men den er brudern sin.

Skrevet
Ditt verste mareritt er vel FARTSHUMPER! Kan jeg tenke meg med den senken du har... :-)

Ikke verre enn å unngå de verste fartshumpene det :) Går fint når de ikke er så krappe

Skrevet

Fikk sendt fangeren bak til lakk igår, og nå som jeg er sykmeldt og går på krykker tenkte jeg at jeg skulle få polert bilen skikkelig :)

Bilde.jpg

Skrevet

Utrolig pen bil :)

Men får det ikke helt til å stemme med den -blå- silikonslangen. Syns den burde vert litt mer diskret (sort) ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...