Gå til innhold

Ulempen ved å kjøre BMW

Evopower
 Share

Anbefalte innlegg

kjedelig å "ha noen i ræva" som det så pent blebeskrevet.

men aldri under noen omstendigheter bråbremse for å gjøre en oppmerksom på problemet. det er jo livsfarlig!

Skuffer meg å høre at folkfinner på å gjøre slikt.. blink med lys, vis finger, tut, kjør sakte eller what ever.. men det er ikke verdt å påføre segselv nakkelseng og kroniske nakkesmerter for resten av livet pga en som kjører opp i ræva på noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synes det bare er gøy når folk snur seg etter bilen jeg :D Særlig om sommeren når jeg kjører nypolert med taket nede og blanke sommerhjul 8) Kan ikke si jeg får så mange sure blikk, bortsett fra når jeg møter snuten. De snur seg alltid etter meg. Utrolig nok har jeg aldri blitt stoppa, etter 6mnd med lappen og 18 000km. Som sagt får jeg mest misunnelige og beundrene blikk hehe. Det er jo litt konge da.

Når det gjelder å vise fingern skal man være forsiktig da... En jeg kjenner blei slått ned og banka med balltre fordi han viste fingern til noen som kjørte mot kjøreretningen i en enveiskjørt vei. De flytta seg ikke en gang, så han måtte kjøre opp på fortauskanten for å komme fram :shock: Mange syke folk ass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg kjørte E36 323i (med 323i emblem) hadde jeg idioter bak meg hele tiden...det er bedre nå med vår E46 318dT (uten 318d emblem)... :roll:

...merkar at det er mange i trafikken som yppar seg når eg er ute. Dette hender ikkje når eg køyrer Passaten..??!!???

Sjølv så køyrer eg etter forholda fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hvem er disse? Jeg møter dem alltid når jeg er ute og kjører. 70 i 80 sonen, 70 i 60 sonen. Kan de ikke snart skjerpe seg?

Noen flere som har sett disse idiotene?

Møter endel av dem på veiene, ja :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg kjørte E36 323i (med 323i emblem) hadde jeg idioter bak meg hele tiden...det er bedre nå med vår E46 318dT (uten 318d emblem)... :roll:

...merkar at det er mange i trafikken som yppar seg når eg er ute. Dette hender ikkje når eg køyrer Passaten..??!!???

Sjølv så køyrer eg etter forholda fint!

Det som er litt interessant er at det var flere idioter som lå og presset bak da 318d emblemet var på bilen. Som et forsøk fjernet vi emblemet...med det resultat at det nå er færre idioter bak. De tror sikkert at bilen er en E46 320dT med trimchip og 180 HK... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første "folk" sa når jeg kom hjem med bimmern min var; "hvordan styling har du bestillt", eller " hva skal du gjøre med den". Jeg føler meg ikke tvunget til å style E36'en min bare p.g.a det er en bmw. greit den ser bedre ut , men det er jo en prioriteringsak. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, da har jeg byttet til originalanlegget for 20 min siden. Skal ut å prøve en tur nå. Bilen går silkemykt, og så stille at jeg nå hører en liten eksoslekkasje helt foran som jeg ikke hørte før. Nå skal vi ut å prøve om folk ser stygt på bilen! :twisted: Tror ikke det nå nei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare få det ut; i morges når skulle på eksamen ville ikke E36'en starte med det første (har ikke vært i bruk siden torsdag med -10C).

Så jeg fikk panikk og bestillte taxi. Når bilen kommer og jeg setter meg inn så sier jeg at bilen ville i dag. så sier sjåføren;" Åh? ja men det er jo TYPISKT BMW!" WTF??! hvor henta han det fra? har aldri hatt stopp eller noen problemer før. Har han rett? er dette typiskt bmw?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare få det ut; i morges når skulle på eksamen ville ikke E36'en starte med det første (har ikke vært i bruk siden torsdag med -10C).

Så jeg fikk panikk og bestillte taxi. Når bilen kommer og jeg setter meg inn så sier jeg at bilen ville i dag. så sier sjåføren;" Åh? ja men det er jo TYPISKT BMW!" WTF??! hvor henta han det fra? har aldri hatt stopp eller noen problemer før. Har han rett? er dette typiskt bmw?

Sikkert en fyr som ikke har råd til BMW, og som er så misunnelig at han bare må få trøkt ut noen gloser når han endelig finner en BMW som ikke starter. Hater sånne folk, men jeg tenker bare med meg selv at den som ler sist ler best. Jeg kan kjøre rundt i gliset mitt og glise arrogant mens han putrer rundt i Forden, Hyundaien, Fiaten, Mazdaen eller hva han nå kjører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nydelige biler å kjøre. Ja har også opplevd at de legger seg opp i ræva på meg. hvis det er ungdommer, gir jeg bare gass og drar ifra dem, men hvis det er vanlige billister blir jeg forbanna. BMW må virke provoserende på andre billister... :?

hehe.. ja eg og hadde vorte temmeleg provesert vist heile tida måtte ha sett bakenden på ein bmw.. Men som hylland har sagt til meg: "Eg skal bytte baklyktene mine, fordi dei er antaglegvis det einaste du kjem til å sjå på bilen min" :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt morsom historie.. Riktig nok ikke Bmw men med Porscha til pappa..

Kjørte hjem fra gatebil(rudskogen) juli, fikk vi en "cosworth" oppi ræva.. (var jo bare en 2.0sierra..:D) driver å presser og kødder.. tilslutt klemmer bare fattern til da.. ble jo borte med en gang.. Kjører vi opp og forbi det herskaps huset eller hva jeg skal si.. så kommer det en volvo v70 eller noe og legger seg foran oss... Han kjører liksom 20km`t under grensa.. var jo trykka fult med biler på andre sia så vi kom jo ikke forbi.. så stopper han på den bensin stationen lengere oppi veien.. det skulle vi å.. han stoppa rett foran døra og går inn å tar seg noe mat eller noe.. vi stoppa rett bak han fordi det var den enseste ledige pumpa.. han setter seg inn og starter bilen og drar brekket.. han står der da.. og fattern tuter å er på ferd med å gå ut.. så begynner han å kjøre da.. og Pappa ruser litt og drar på, Så bremser jævelen! var så vitt vi ikke traff han.. faen, til og med jeg var så forbanna at jeg dro opp døra men da kjørte han!

Folk har faen ikke mye respekt..:roll:

Vi har bytta til en effekt potte på den så den bråker litt da, snur seg en god del folk etter den asså..:D

spesielt politi! de er jo helt gale vær gang de ser en slik bil..:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...