skillbill Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 e90 er 3-serie, e91 er 3-serie stasjonsvogn, men hva er e83? "e70" er x5?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 e90 er 3-serie, e91 er 3-serie stasjonsvogn, men hva er e83?"e70" er x5?? E53 = X5 E83 = X3 http://www.autopower.se/modellguiden/default.asp http://www.autopower.se/modellguiden/e_code.asp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M3 Skrevet Desember 19, 2005 Share Skrevet Desember 19, 2005 det har vel med at flesteparten ikke har råd, som nevnt tidligere. samt at de fleste bruker forumet her for å få hjelp til å fikse de gamle , godt brukte bilene sine =) det gjør væffall jeg.. er vel ikke så mye trøbbel med de nyere da muligens :/ Det er vel mulig at det er diverse bmw forhandlere som må fikse feilene på de nyere bilene. Som de fleste nok har fått med seg, så er det ikke akkurat for hvermann å reparere nyere biler. Man må nærmest være ingeniør for å finne feil..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Desember 19, 2005 Share Skrevet Desember 19, 2005 Er nok ikke for mange av dem ennå nei, men slik er det jo med alt nytt. For å komplettere E9, så har 1 serien kodenanvn : E87 Personlig så hadde jeg vel aldri tenkt å kjøpe ny bil, men det forandret seg for en ukes tid siden gitt. Så idag står det en helt ny E90 i garasjen. Tenkte jeg skulle ta en liten review av den en dag, med bilder og alt selvsagt. bmwE9 Som alt annet nytt, så forventer jeg også barnesykdommer på denne modellen. Så den linken du postet var ganske nyttig - tnx! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 19, 2005 Share Skrevet Desember 19, 2005 Er nok ikke for mange av dem ennå nei, men slik er det jo med alt nytt.For å komplettere E9, så har 1 serien kodenanvn : E87 Personlig så hadde jeg vel aldri tenkt å kjøpe ny bil, men det forandret seg for en ukes tid siden gitt. Så idag står det en helt ny E90 i garasjen. Tenkte jeg skulle ta en liten review av den en dag, med bilder og alt selvsagt. bmwE9 Som alt annet nytt, så forventer jeg også barnesykdommer på denne modellen. Så den linken du postet var ganske nyttig - tnx! Hehehe...gratulerer med en fin bil... Det er i denne forbindelse litt viktig for meg å poengtere overfor deg at selvom jeg ikke er så begeistret for Banglemann´s kreasjoner betyr det selvfølgelig ikke at de ikke objektivt vurdert er noen skikkelig fine biler. Det er de bestemt, men jeg er bare så gammeldags at jeg helst ville... hvis mulig... ha kjøpt en helt ny E34 M5 Touring eller kanskje heller en mer fornuftig E34 530d Touring med en M57D30 motor... Barnesykdommer eller ikke barnesykdommer...la oss ikke skape storm i et vannglass...folk klager over problemer med E46 i dag også, men jeg har ingen problemer med min så langt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 ha kjøpt en helt ny E34 M5 Touring eller kanskje heller en mer fornuftig E34 530d Touring med en M57D30 motor... Du mente kanskje E39 530d? Vurderte denne selv, men etter å ha prøvd en ny E90, så virker tilogmed E46 gammel (start/stopp knappen bl.a gjør sitt) Syns ikke stumpen til E90 sedan er noe spesielt (primera) så nye blackline lykter er bestilt. Det bør gjøre ting litt bedre. Bortsett fra det, sier jeg bare happy holidays! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 Du mente kanskje E39 530d? Vurderte denne selv, men etter å ha prøvd en ny E90, så virker tilogmed E46 gammel (start/stopp knappen bl.a gjør sitt) Syns ikke stumpen til E90 sedan er noe spesielt (primera) så nye blackline lykter er bestilt. Det bør gjøre ting litt bedre. Bortsett fra det, sier jeg bare happy holidays! Nei...jeg mener en E34 "530d" Touring...altså en E34 med den samme motoren og øvrig teknikk som befinner seg i E39 530d... Bare en drøm naturligvis...en slags moderne E34 fra år 2005... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 Nei...jeg mener en E34 "530d" Touring...altså en E34 med den samme motoren og øvrig teknikk som befinner seg i E39 530d... Bare en drøm naturligvis...en slags moderne E34 fra år 2005... Betaler du nok skal sikkert til og med jeg klare å ordne det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 (start/stopp knappen bl.a gjør sitt) Har den "skikkelig" start/stopp knapp? Min mors Renault har jo en slik knapp, men det er jo egentlig totalt meningsløst. Må jo fremdeles dytte et kort inn i et hull og dermed går det jo kjappere med vanlig nøkkel.. Eneste forskjellen er da at kortet (selv om det er megasvært) er mer behagelig å ha i lomma. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
artofdesign Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 Bare å plugge inn en knapp ja, og trykke på knappen som sitter passe plassert midt på dashbordet. Øvelseskjørte med en sånn en... artig bil å kjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 Vel, dette kjøpet var såpass spontant at jeg ikke visste utstyr eller omfang-hehe... Det er den "kjipe" versjonen, hvor du må stikke inn "kortet" og så trykke på knappen. Men kan også fåes som comfort access, da trenger du bare ha kortet i lomma, bilen åpnes når du nærmer deg og lukkes når du forlater den. Og man trenger ikke gjøre mer enn å trykke på start knappen får du spinner avårde Denne versjonen er utvidbar, til å gjelde utstyr som sete, ratt, klima innstillinger, speil osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 Nei...jeg mener en E34 "530d" Touring...altså en E34 med den samme motoren og øvrig teknikk som befinner seg i E39 530d... Bare en drøm naturligvis...en slags moderne E34 fra år 2005... Betaler du nok skal sikkert til og med jeg klare å ordne det... Hmmm...det er akkurat det som dessverre er problemet...et slikt prosjekt lukter økonomisk ruin lang vei... Noen som forøvrig fikk med seg Jay Leno´s råkule 1966 Oldsmobile Toronado på Discovery ? Bilen har bl.a en nykonstruert ramme for konvertering til bakhjulsdrift, V8 på 7 liter, 1070 HK ved 6350 rpm og 1360 Nm ved 4750 rpm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 hva heter det programmet på discovery? tenkte å laste det ned.. hørtes ut som en heftig bil i grunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 hva heter det programmet på discovery? tenkte å laste det ned.. hørtes ut som en heftig bil i grunn Jeg mener programserien heter "Rides"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 Men kan også fåes som comfort access, da trenger du bare ha kortet i lomma, bilen åpnes når du nærmer deg og lukkes når du forlater den. Da begynner det ligne noe! Blir dessuten virkelig gøy å se hvordan dette systemet virker om 10 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå