ollilur Skrevet Januar 14, 2007 Skrevet Januar 14, 2007 Her er min knallert... i kalde omgivelser *NYDELI* skikkeli pen bil det dær:)
E-Evjen Skrevet Januar 14, 2007 Skrevet Januar 14, 2007 Min 525iX Gamlebilen din har det fint nå! Arnt har parkert den og kjøpt seg Ix han også, men e30! Ix er genialt på vintern Stemmer det, han ringte meg i jula. Virker som han tar godt vare på den, ja. Må prøve å ta meg en tur innom Ørsta å kikke på den etterhvert. Kunne forøvrig tenkt meg de gamle vinterhjula mine på iX`n, bare synd det blir helt feil innpress.
Skands1 Skrevet Januar 19, 2007 Skrevet Januar 19, 2007 Vel, her i Rogaland er det egentlig ikke så mye som minner om vinter. Har hatt regn sammenhengende i mange måneder nå og det bærer bilen preg av.. Men med endelig litt tørke så er meg og junior klar for å shine opp bilen litt. Junior er forresten en racer på å vaske felger
Toro Skrevet Januar 21, 2007 Skrevet Januar 21, 2007 Så ut som en pen bil du har der. Er det en 520-523? Rondell som vinterfelger er jo passe greit da Hva slags sommerfelger har du?
Saltkjelen Skrevet Januar 21, 2007 Skrevet Januar 21, 2007 Her er et skikkelig vinterbilde av min doning. Med veier som er føyket igjen og store snømengder gjorde det vanskelig å komme seg frem selv etter at jeg måtte kjøre bilen vekk fra snømassene som kom igår.. Litt fram og tilbake så gikk det..
Mr_Sunde Skrevet Januar 22, 2007 Skrevet Januar 22, 2007 Min nyeste ervervelse. BMW 316i 91 mod på Grotli 19. januar:
Andycam Skrevet Januar 22, 2007 Skrevet Januar 22, 2007 Bilder tatt i dag i enden av en p-plass. Ikke noen höydare innen foto akkurat: Både TC og ESP var på hele tiden. Æresord!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå