ollilur Skrevet Januar 14, 2007 Share Skrevet Januar 14, 2007 Her er min knallert... i kalde omgivelser *NYDELI* skikkeli pen bil det dær:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet Januar 14, 2007 Share Skrevet Januar 14, 2007 Min 525iX Gamlebilen din har det fint nå! Arnt har parkert den og kjøpt seg Ix han også, men e30! Ix er genialt på vintern Stemmer det, han ringte meg i jula. Virker som han tar godt vare på den, ja. Må prøve å ta meg en tur innom Ørsta å kikke på den etterhvert. Kunne forøvrig tenkt meg de gamle vinterhjula mine på iX`n, bare synd det blir helt feil innpress. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazynor Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 så var det litt vinter i oslo i går da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skands1 Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 Vel, her i Rogaland er det egentlig ikke så mye som minner om vinter. Har hatt regn sammenhengende i mange måneder nå og det bærer bilen preg av.. Men med endelig litt tørke så er meg og junior klar for å shine opp bilen litt. Junior er forresten en racer på å vaske felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 hehe ja han har vell høyden til det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Januar 21, 2007 Share Skrevet Januar 21, 2007 Den ene bilen min: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 21, 2007 Share Skrevet Januar 21, 2007 Så ut som en pen bil du har der. Er det en 520-523? Rondell som vinterfelger er jo passe greit da Hva slags sommerfelger har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 21, 2007 Share Skrevet Januar 21, 2007 Her er et skikkelig vinterbilde av min doning. Med veier som er føyket igjen og store snømengder gjorde det vanskelig å komme seg frem selv etter at jeg måtte kjøre bilen vekk fra snømassene som kom igår.. Litt fram og tilbake så gikk det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet Januar 21, 2007 Share Skrevet Januar 21, 2007 Morro å leke med vinterbilen. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 Min nyeste ervervelse. BMW 316i 91 mod på Grotli 19. januar: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 Bilder tatt i dag i enden av en p-plass. Ikke noen höydare innen foto akkurat: Både TC og ESP var på hele tiden. Æresord! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 ^^ Nydelig coupe AndySix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå