Steffan C Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 19" og litt moderat senk hadde vært flott på denne bilen . Men grattis igjen, herlig med ny bil \:D/ . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Har vært å hentet bilen i dag.. kjørt i hele kveld. . er sinnsykt fornøyd...Har ikke bestemt meg for sommer hjul men har lyst på e-60 felger i 18" kansje 19" Grattis! Men E60-felger har nok litt vel lavt innpress for din bil.. de vil stikke temmelig langt ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
19dude20 Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2006 Det er bra det.. vil ha di så di går javnt med hjubuen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Vel, jeg vurderer å kjøpe nye felger til min E90, men har kjøpt E60 felg, 7 eika felg i 19", de er helt nye, ikke brukt. Ligger klar til sommeren. så jeg vurderer å selge disse, kunne det vært noe? Grunnen til at jeg vurderer å selge dem er at jeg kunne tenkt meg E60 M5 felgen som jeg hadde på min gamle E39, den gang jeg kjøpte den fikk man den bare i 18"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Grattis med strøken bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Grattis med fin bil! Får håpe du ikkje kresjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
19dude20 Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2006 Vel, jeg vurderer å kjøpe nye felger til min E90, men har kjøpt E60 felg, 7 eika felg i 19", de er helt nye, ikke brukt.Ligger klar til sommeren. så jeg vurderer å selge disse, kunne det vært noe? Grunnen til at jeg vurderer å selge dem er at jeg kunne tenkt meg E60 M5 felgen som jeg hadde på min gamle E39, den gang jeg kjøpte den fikk man den bare i 18"... Kan du ta noen bilder av di felgene å ende meg??? hvis du skal selge di så skal jeg kjøpe di!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
19dude20 Skrevet Februar 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2006 Da har jeg fått kjøpt meg m3-speil og fått lakkert og montert di.. kjempe fornøyd.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Februar 10, 2006 Share Skrevet Februar 10, 2006 Da har jeg fått kjøpt meg m3-speil og fått lakkert og montert di.. kjempe fornøyd.... Det trengte den bilen! Orginalspeilene på sedan og touring er noe av det styggeste jeg vetom.. Coupe og cab har ikke fine speiler de heller, men hakket bedre.. Ellers så var det jo hvertfall en godt utstyrt bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 10, 2006 Share Skrevet Februar 10, 2006 De fleste 3-seriene blir fine med M3 speil. Gleder meg til jeg kan kjøpe meg sånne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 10, 2006 Share Skrevet Februar 10, 2006 Vel, jeg vurderer å kjøpe nye felger til min E90, men har kjøpt E60 felg, 7 eika felg i 19", de er helt nye, ikke brukt.Ligger klar til sommeren. så jeg vurderer å selge disse, kunne det vært noe? Send meg bilder på PM med en pris. med eller uten dekk? trådstarter: meget pen bil og M3 speil gjorde susen! det ble virkelig lekkert. monterte du selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
19dude20 Skrevet Februar 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2006 Monterte di selv ja.. her er noen flere bilder av bilen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 10, 2006 Share Skrevet Februar 10, 2006 Kjempeflott bil! Facelift E46 med M-tech fronten er flott! Er forøvrig enig med de som ikke liker standardspeilene på E46.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
19dude20 Skrevet Februar 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2006 Hvorfor i all verden leverer ikke bmw m-speil når det er m-pakke???? idiotisk..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 ja det er jeg enig i.. Veldig lekker bil.. 320d er en Fornuftig og fin/god bil. Godt valgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå