Fredrik Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 selger de noe bra da? Z4.... jeg er veldig veldig glad i Z4.. men er redd for at jeg hadde tatt en Boxter om jeg hadde valget. også veldig glad i rekke6'ern de har puttet i den nye M bilen... men det er jo litt dust å ta den rett fra en M3 som får en helt ny motor... hvorfor ikke ny motor til alle? Bildet viser ikke en Boxster, men den nye Cayman S som har en 3,4 liter B6 motor på 295 HK ved 6250 rpm og 340 Nm ved 4400 rpm. 0-100 Km/t går løs på 5,4 sekunder og topphastigheten er 275 Km/t... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Cayman er nydelig den, men jeg hadde nok faktisk tatt Z4. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Ditto, utseeendet på Z4 er mye mer innovativ. Porsche er og blir porsche, stygge innvendig er de også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Ditto, utseeendet på Z4 er mye mer innovativ.Porsche er og blir porsche, stygge innvendig er de også... Den nye Porsche 997...eller 911 Carrera S har et ganske brukbart interiør... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Bmw Z4 Cupe. Dette er den råeste og peneste bmw'en etter E30 M3 ! Jeg tror fakktisk jeg begynner og like Z4 cupe'en mer en E30 M3 ! Linjene , baken på bilen , alt passet 100 ganger bedre en vanelig Z4 .. Dette er nesten en helt annen bil. Jeg synes eks vanelig Z3 er tøffere en Z3 cupe, men her.. nei. Kan ikke sammenlignes en gang. Z4 cupe er slik Z4 skulle vært i utgangs punkte, det er min mening. Nydelig design ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 Den nye Porsche 997...eller 911 Carrera S har et ganske brukbart interiør... Syns den ser ut som en Opel Vectra innvendig jeg, masse knapper og rot, ingen stil, ingen renhet over linjene. Men har aldri vært noen fan av Porsche, fantastisk lyd i motorene ja - men utseendet sliter jeg med. Den forrige generasjonen av boxter, kunne man fort ta feil av foran og bak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 Syns den ser ut som en Opel Vectra innvendig jeg, masse knapper og rot, ingen stil, ingen renhet over linjene. Men har aldri vært noen fan av Porsche, fantastisk lyd i motorene ja - men utseendet sliter jeg med. Den forrige generasjonen av boxter, kunne man fort ta feil av foran og bak... Smak og behag, men jeg kan love deg at Z4 føles som en Opel Vectra i forhold til Cayman når man setter seg inn i førersetet. I Porschen setter man seg ned i førersetet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 selger de noe bra da? Z4.... jeg er veldig veldig glad i Z4.. men er redd for at jeg hadde tatt en Boxter om jeg hadde valget. også veldig glad i rekke6'ern de har puttet i den nye M bilen... men det er jo litt dust å ta den rett fra en M3 som får en helt ny motor... hvorfor ikke ny motor til alle? Bildet viser ikke en Boxster, men den nye Cayman S som har en 3,4 liter B6 motor på 295 HK ved 6250 rpm og 340 Nm ved 4400 rpm. 0-100 Km/t går løs på 5,4 sekunder og topphastigheten er 275 Km/t... ugghugg... jeg vet da veldig godt forskjellen på en Boxter og en Cayman.. Tok bare Boxster som et eksempel... kanskje det var litt ulogisk.. men men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 selger de noe bra da? Z4.... jeg er veldig veldig glad i Z4.. men er redd for at jeg hadde tatt en Boxter om jeg hadde valget. også veldig glad i rekke6'ern de har puttet i den nye M bilen... men det er jo litt dust å ta den rett fra en M3 som får en helt ny motor... hvorfor ikke ny motor til alle? Elsker Porsche, men Boxter`n liker jeg ikke noe særlig kanskje på samme vis som jeg mener om BMW Z3. Uansett, mener du at de skulle brukt samme V8 motor som de skal bruke i neste genrasjon M3? Ville isåfall ikke vært logisk med tanke på at 3-serien er den mest solgte BMW og har vært den viktigste serien til BMW. De kunne ikke hatt en Z4 med samme prestasjoner som M3`en... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 selger de noe bra da? Z4.... jeg er veldig veldig glad i Z4.. men er redd for at jeg hadde tatt en Boxter om jeg hadde valget. også veldig glad i rekke6'ern de har puttet i den nye M bilen... men det er jo litt dust å ta den rett fra en M3 som får en helt ny motor... hvorfor ikke ny motor til alle? Elsker Porsche, men Boxter`n liker jeg ikke noe særlig kanskje på samme vis som jeg mener om BMW Z3. Uansett, mener du at de skulle brukt samme V8 motor som de skal bruke i neste genrasjon M3? Ville isåfall ikke vært logisk med tanke på at 3-serien er den mest solgte BMW og har vært den viktigste serien til BMW. De kunne ikke hatt en Z4 med samme prestasjoner som M3`en... jeg er litt enig i det du sier der... jeg syns den 3,2 literen som satt i E46 M3 og som nå hopper over til Z4 er noe av det beste som finnes... men fremdeles er det litt kjipt at de ditcher den i nye M3 men beholder den i Z4... vel vel... er kanskje litt dumt å si.. for begge motorene blir helt sikkert fantastiske uansett and so on Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 Syns den ser ut som en Opel Vectra innvendig jeg, masse knapper og rot, ingen stil, ingen renhet over linjene. Men har aldri vært noen fan av Porsche, fantastisk lyd i motorene ja - men utseendet sliter jeg med. Den forrige generasjonen av boxter, kunne man fort ta feil av foran og bak... Smak og behag, men jeg kan love deg at Z4 føles som en Opel Vectra i forhold til Cayman når man setter seg inn i førersetet. I Porschen setter man seg ned i førersetet... bmwE9, dette er nesten umuleg å forklare..du må ha eigd/køyrt masse Porsche for å forstå...... Eg seier berre ein ting : Ingen over, ingen ved siden! Eg gledar meg som ein unge til eg skal vri om nøkkelen i min neste Porsche.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 Har du kjøpt Porsche ovex eller bare leker med tanken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 Hehe, Ovex slår tilbake med en dobbel en igjen jo.. lol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 28, 2006 Share Skrevet Januar 28, 2006 Smak og behag, men jeg kan love deg at Z4 føles som en Opel Vectra i forhold til Cayman når man setter seg inn i førersetet. I Porschen setter man seg ned i førersetet... bmwE9, dette er nesten umuleg å forklare..du må ha eigd/køyrt masse Porsche for å forstå...... Eg seier berre ein ting : Ingen over, ingen ved siden! Eg gledar meg som ein unge til eg skal vri om nøkkelen i min neste Porsche.... Og din (og min) neste Porsche burde bli en Cayman S hvis vi skal tro dagens Jyllandsposten (en dansk liberal landsdekkende dagsavis)... http://www.jp.dk/biler/artikel:aid=3522904/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 28, 2006 Share Skrevet Januar 28, 2006 Hehe, Ovex slår tilbake med en dobbel en igjen jo.. lol ...ja eg er mållaus! Så virkar det som det berre er meg........ Rask linje veit du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå