Gå til innhold

Hvem er vi? - Presenter deg!


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, Inge er meg!

Er 18 år og kommer fra en liten bygd utenfor Bergen som heter Os, og her er det knall!

Var egentlig Audi-mann etter gammelt, men da kompisene mine begynte å kjøpe seg BMW-er i fleng, fikk jeg virkelig syn på hvor gøy disse bilene er, og etter mitt syn er E30 noe av det fineste som er lagd noengang.

Kjøpte for vel et år siden min første bil, en E30 316 89 modell, av en her på forumet. Er fortsatt den dag i dag veldig fornøyd med den, selv om det har måtte blitt små fiksing underveis. (Noen ganger min egen feil) Håper med tiden å få denne bilen til å bli skikkelig strøken og mest mulig orginalt utseende, og sikkler veldig etter å knalle nedi M50 motor! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei

Jeg heter Fredrik og er 18 år gammel og kommer fra Arendal. Jeg kjører en 2002 mod BMW 520I. Hadde først en VW Passat 1,8T, morsom bil for all del men jeg hadde fryktelig lyst på en E39. Det har jeg hatt siden jeg var syv år og onkelen min plutselig sto i gården med en splitter ny 520IA i 1997 en gang. Jeg maste i flere år på min far om at han skulle kjøpe BMW men Audi var hans merke. Helt til da han kom over en E46 320I, da var A6en solgt endelig. Dette kom akkurat samtidig da jeg begynte å øvelseskjøre så jeg har faktisk kjørt BMW i tre år alt, selv om jeg bare har hatt lappen i 11 måneder :lol: Øvelseskjøringen ble ikke kjedligere da en ny E60 520 ble kjøpt, BMW interessen bare akselererte.

Jeg jobber til daglig på Bavaria i Arendal, det var også her jeg kom over min nåværende bil. Den var gått rett over 100 000 og var strøken som bare det, kjørt av en eldre mann og hadde full historikk hos BMW forhandleren jeg jobber hos. da var jeg solgt :) Jeg prøver å holde bilen så original som mulig, uorginale BMW med masse jalla styling på er enkelt og greit, lite pent.

Er strålende fornøyd med min BMW, neste gang jeg skal bytte så blir det nok E60 525 eller 530, bensin eller diesel det vil tiden vise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Lars

Alder: 19

Bosted: Grimstad

Jobb: Bilmekanikerlærling på 2. året

Status: Singel

Kjøretøy: E30 325IX Touring vinterbil

Liker å skru, kjøre og feste. Drar på alt av biltreff, store og små. Gått lei av å se så skal ut på banen i 09 og satser på skikkelig bil til 2010-sesongen. Bytter bil ofte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navnet jeg bærer er Hans Georg.

Bor ca 5 minutter fra "byen" Fagernes

Er 19 nå, men om 21 dager 1 måned er jeg havleis til 40..

Jobber da langt inne i fjellet og borer brønn for hyttefolket, eller så er jeg nedi byen for samme folk og borer fundament for arbeidsplassene dems.

Bilparken bestpr av 3 BMW (320, 520 og 535.) og en pajero.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heter Mads og bor på Hadeland, nærmere bestemt Grua.

Ble endelig 18 år i september.

Kjøpte min 1992 318i to uker før bursdagen min og med oppkjøring først 3. Nov gikk det sakte ja..

Jobber som tømrer-lærling i et firma ifra Hønefoss.

Har alltid likt BMW, helt siden jeg var småtass. Mesteparten takket være min far, som kun har hatt BMW/Volvo siden jeg ble født. Han har selv en 2001/2002 modell E39 520d som han kjøpte som vrak og bygde framre halvdel av bilen opp igjen på egen hånd. Biloppretter, så det var vel en smal smak. (Og med litt hjelp ifra undertegnede.) Etter det så var det ingen tvil om åssen bil jeg skulle ha, bmw for alle penga!

Mvh. Mads

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Finn-Erik Adriansen

Bor: Rolvsøy/Fredrikstad

Født: 20 november 1974

Status: Samboer ,har 3 barn, gutt 4 år, jente 6 år, gutt 12 år,så fler blir det heller ikke :D

Jobb: Jobbet som snekker/murer/forskaling i mange år,men har jobbet som bilmekanikker på A/S Elektro i Fredrikstad ca 1.5 år.

Kjøretøy: 1997 BMW 520i

Interesser: Er selvfølgelig bil, biltreff, banekjøring og det meste som har med bil og gjøre. Også interessen for mc, hadde sist en Kawasaki zx-9r som jeg solgte. Og selvfølgelig angrer på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Steffen

født: 4. April 89

Sted: Hallingby 13km nord for Hønefoss

staus: Singel :P

Er bare et merke! Har en "lagunegrønn" (invidualfarge) 93 modell 318IS Coupe, med orginal M3 styling og mye ekstra dill, som z3m giroverføring, angel eyes, m lister utenpå og inni, samt mye interiør småtteri.. Skal starte tråd da jeg begynner ombygging til heftig sekser og diverse små ting..

Ellers er det fart og spenning som gjelder på vann som på land, og sprade på trenings studio da:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Johan Erlend Dybvik

Alder: 31 år (1977 modell)

Yrke: Trucksjåfør - Jobber på lageret til Rema1000 i Trondheim

Bosted: Trondheim selvfølgelig

Ellers: Gift, 3 barn, jente 8, gutt 5, jente 3 ingen hund, men 1stk kanin å en hel haug med fisk

Har hadd 2stk BMW, min første ble kjøpt for 11 år siden en 320i 1989modell, savner denne bilen enda og angre stor for at den ble solgt

kjøpte for 2 uker siden store broren, en strøken 518i 1990 modell

ser man bort fra motorhavariet på denne så er jeg strålende fornøyd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det vel min tur?

Navn: Magnus Hauso

Født: 15.08.90.

Bor: Sandefjord.

Har hatt lappen siden min 18 års dag, og cruser rundt i min 89 mod 316/18. Helt grei bil for en nybegynner som meg. Diverse problemer med den, men de blir fikset etterhvert som lønningene kommer.

Stort sett fornøyd med bilen, til tross for at den er eldre enn meg :P

Går siste året på Sandefjord Vgs, på studiespesialiserende, en linje jeg angrer på at jeg begynte på. Fant ut litt senere at mekken hadde vært linja for meg. men men.

Ved siden av har jeg 2 jobber: sjåfør på Peppes Pizza Sandefjord, og Ekspeditør på Fargerike Bjørvik.

Trener også på Life, og har en kjæreste på 4 mnd, som bor i porsgrunn. Så en kan si at jeg er lei av å kjøre tur/retur Sandefjord/porsgrunn ja :P

Til slutt vil jeg legge til at jeg synes Bimmers.no er en herlig side! Med herlige folk og alt sammen! lærer veldig mye av alle dere! takk for det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det vel min tur?

Navn: Magnus Hauso

Født: 15.08.90.

Født en dag før deg, og fikk lappen en dag før deg. 8)

Navnet er Christoffer Antonsen, bor i selveste Hobøl(altfor mange volvoer her).

Dere kan da selv prøve å finne ut når jeg har bursdag, med det jeg skrev ovenfor. :roll:

Kjøpte meg en E36 320 coupè i September i fjord, og kjørt med den siden, og er meget fornøyd med det.

Var egentlig en liten Audi gutt jeg også, men så begynte jeg å se litt på BMW og da var egentlig det meste gjort..

Kan også nevnes at jeg er den eneste blant kompisene mine som kjører bakhjulstrekk, og med motor over 1,6! :lol:

Men jeg har vel fått de aller fleste av dem til å ville ha seg bakhjulstrekk og litt mer krefter neste gang de handler seg bil. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved siden av har jeg 2 jobber: sjåfør på Peppes Pizza Sandefjord, og Ekspeditør på Fargerike Bjørvik.

Trener også på Life, og har en kjæreste på 4 mnd, som bor i porsgrunn. Så en kan si at jeg er lei av å kjøre tur/retur Sandefjord/porsgrunn ja :P

En kjæreste på 4mnd :shock: det var ikke litt ungt da :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...