janka Skrevet Juli 26, 2011 Share Skrevet Juli 26, 2011 Pen bil du har. Hyggelig med bil interesserte jenter på forum. Tackar ser att jag varit registrerad hær sedan 2007 så ær væl på tid att lægga upp lite om de bilarna jag har och vad jag gør:P bættre sent æn aldrig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Juli 26, 2011 Share Skrevet Juli 26, 2011 Hei! Navn: Eirin Alder: 18 Bosted: Møre og Romsdal Yrke: Student Kjører: E39 520i Velkommen til forumet:) Meget pen E39. Liker egentlig ikke hvite biler, men denne kledde det veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
~ES Skrevet Juli 26, 2011 Share Skrevet Juli 26, 2011 Hei! Navn: Eirin Alder: 18 Bosted: Møre og Romsdal Yrke: Student Kjører: E39 520i Velkommen til forumet:) Meget pen E39. Liker egentlig ikke hvite biler, men denne kledde det veldig bra. Tusen takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juli 26, 2011 Share Skrevet Juli 26, 2011 Hvor i Møre og Romsdal? Tøft med hvitt ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
~ES Skrevet Juli 26, 2011 Share Skrevet Juli 26, 2011 Hvor i Møre og Romsdal? Tøft med hvitt ja! Averøya.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 344i Skrevet August 1, 2011 Share Skrevet August 1, 2011 Hej. Bor i Kallinge i Blekinge län i sverige. Men börjat jobba i Norge o då bor jag i sarpsborg. Jobbar på hs2norge med vvs, men är tig- svetsare O bygger grenrör o diverse på lediga dagar o nätter. Har diverse byggen me så klart, blandannat en 02touring Med hel smidd 2,8a. Har en e36 compakt med tds Spis.. För er som inte fattat de så är jag svensk!! Ler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 Jeg heter Patrick, er 26 år og kommer i fra Halden. Pusser opp en e36 sedan, den er ikke så mye å skryte av enda men bilder finnes i den utrolig rotete projekt tråden min i signaturen min. Denne skal få seg en opprydding så fort jeg kommer i gang igjen med bilen. Har da kjøpt hus akkurat så da er det garasjen der som blir e36`n min sitt hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 Adrian Pedersen (18år) fra Fauske i Nordland, kjører E38 728i og skal gå Automatisering VG3 Saltdal Videregående skole til høsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddrey Skrevet August 10, 2011 Share Skrevet August 10, 2011 Ny M3 eier, svensk registrert. Er bygget for banebruk hovedsaklig. Er 38 år ung og bor i Oslo området. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 10, 2011 Share Skrevet August 10, 2011 Hvordan klarte du på kræsje den da? På bane? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 11, 2011 Share Skrevet August 11, 2011 Navn: Shattered Bosted: På landet, midt i Vestfold Kjøretøy: Derbi Senda, (SELGES) snart bil Om meg: Trommeslager, går på musikklinja i Tønsberg, spiller ikke i band, men leiter fælt. Bilinteressert fra første stund. Var veldig treg med å starte å øvelsekjøre, første gang i Pajero med henger. Regner med førstebil blir en E46 318 Gammelt bilde, meg til venstre (har ikke disse trommene lenger) Kjenner forresten Davida her inne, og vet hvem K-E er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet August 12, 2011 Share Skrevet August 12, 2011 Martin Wenberg (15),Bor på Fauske i Nordland. Har en E34 525i og begynner på Teknikk og industriell produksjon nå til høsten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet August 12, 2011 Share Skrevet August 12, 2011 Det så ut som en fin e34 det der martin. Er du 15 år? Er ikke mange som kjøper seg bil da. Om ikke det er ett jorde i nærheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet August 12, 2011 Share Skrevet August 12, 2011 hehe takk takk . Er 15 år ja. Er desverre ikke noe jorde i nærheten, er bare til oppussing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 12, 2011 Share Skrevet August 12, 2011 Så pen ut på bilde i allefall. Fin stil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå