Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor solgte du e60'n egentlig? Er en god del til sags.. Jeg er veldig fan av e60 og kommer nok til å kjøpe det etterhvert.

X5 har jeg aldri prøvd,eller jeg har flytta en 20 meter bare...desverre.. det er nok en flott bil å kjøre. kunne vært litt morsomt å sammenlignet kjørefølelse med med div (kjepphøye) japse suv'er som på folkemunne går for å være skikkelige biler. Min oppfattning etter å ha prøvd slike,f.eks ny toyota landcruiser er at jeg ikke tror de kan måle seg med vårt eget kjære merke sel om den er i samme prisklasse.

• Svar 107
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
X5 ja, det er en kjempe tøff SUV. Ikke mange her inne som har X5.

Rød også, det var litt spesielt, men på bilder jeg har sett er det en overaskende fin farge på den bilen. :D

Enda tøffere blir den med lakerte plast deler :wink:

Du mener vel en SAV :lol:

Skrevet

Gratulerer med noe av det tøffeste som går på veien! :)

Må innrømme at jeg ikke vet hvilken farge sienarød er.. så jeg venter spent på bilder!

Skrevet

Håvard : Hvorfor jeg solgte e-60, nei si det, jeg er litt rastløs når det gjelder biler. Satte derfor gratisannonse inn på Autodb for å prøve markedet.

E-60 er en nydelig bil, min hadde bare gått 22.000 km når jeg solgte den men disse var en nytelse å avvikle. Ikke umulig at jeg kjøper e-60 eller lignende igjen senere. Lykke til i leting etter e-60..

BMWe9: Er enig med deg, du får samme nytte av 4x4 i en x-drive, men du har ikke høyden oppunder og jeg er dritlei av å kjøre på dårlige veier med lav bil. :)

Skrevet

+ at en X5 er litt mer sikker. kommer du front mot front E90 325 mot en X5 vet vi hvem som kjøre leiebil resten av veien og hvem som drar hjem i en brun/sort pose...

Skrevet
+ at en X5 er litt mer sikker. kommer du front mot front E90 325 mot en X5 vet vi hvem som kjøre leiebil resten av veien og hvem som drar hjem i en brun/sort pose...

X5 er med andre ord for puslinger...det er Hummer H1 som gjelder for gutta boys...kun 418000,- kroner... :lol:

http://www.hummer.no/salg_104.pdf

EDIT:...salgsannonsen virker kanskje noe gammel... :?

Skrevet

X5 er med andre ord for puslinger...det er Hummer H1 som gjelder for gutta boys...kun 418000,- kroner... :lol:

http://www.hummer.no/salg_104.pdf

EDIT:...salgsannonsen virker kanskje noe gammel... :?

Tror nok de fleste kjøretøy blir puslete i forhold til en H1! :wink:

Skrevet
Knall bra bil!! Synd jeg ikke har råd til en X5, har tenkt meg en X3 så fort jeg får solgt mærsja.. :)

Er det noe billigere da? Med mindre du må ha ny..

Skrevet
Knall bra bil!! Synd jeg ikke har råd til en X5, har tenkt meg en X3 så fort jeg får solgt mærsja.. :)

Er det noe billigere da? Med mindre du må ha ny..

En X5 med 5 seter koster en god del mer enn en X3.. Må ha 5 seter. Kjøper en "nyere" X3 fra Tyskland.. Blir en tur dit,bare jeg får solgt mercedesen.

Skrevet
X5 ja, det er en kjempe tøff SUV. Ikke mange her inne som har X5.

Rød også, det var litt spesielt, men på bilder jeg har sett er det en overaskende fin farge på den bilen. :D

Enda tøffere blir den med lakerte plast deler :wink:

Du mener vel en SAV :lol:

Ikke SUV?? :?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...