TBG.E30 Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 X5 er den peneste SUV'en på markedet etter min mening. Men personlig savner jeg 4x4 i nyere 3-serie, da hadde valget vært enkelt ved neste bil bytte. En ny bil i dag er ikke bygd for terrengkjøring, da de er utstyrt med lakkerte plastfangere og speil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 Man får både E46 og E90 / E91 med 4x4. E90 / E91 har xDrive, noe som E46 ikke har. 325xi, 330xd & 330xi. disse fåes i 3 serie, E46 og E90 / E91.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 Var ikke X3, den første BMW med xDrive? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 X3 var den første BMW'en som fikk xDrive systemet, viderefulgt av E53 X5 (facelift 2004), E60 / E61 5 serie (525xi, 530xi & 530xd - 2006) og E90 / E91 3 serie (325xi, 330xi & 330xd - 2006) Nå har xDrive systemet nylig blitt kåret i Teknikens Värld til beste 4x4 system. utrolig nok vant systemet over Audi's gode quattrosystem. 525xiT som ble testet vant med god margin over resten. Ser ut som om runstra har fått ut et bilde av X5'en sin i galleriet. pen bil forøvrig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runstra Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2006 Takker TAS, jeg får ikke til å lage avatar... Ellers koser jeg meg i snøen om dagen, har ellers montert aluminium stigtrinn, titangrill + som du ser nye potter og utløp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 Endelig bilde! Fargen var meget pen den! Har forresten fikset deg avatar også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 snodige eksosrør det der... 3,0 i eksosen er den peneste til X5 syns jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 Ah, pen bil! Eksosen var helt konge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 Det er ekstremt kult når enderørene stikker ut! Har sett noen X5er uten, ikke så fett da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runstra Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2006 Endelig bilde! Fargen var meget pen den!Har forresten fikset deg avatar også... Takker Gunnar, Supert ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 flere bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 X5 er uten tvil helt rå, har kjørt 4,8is versjonen og der merka man at jeepen fløtta på seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 runstra Bilen din er lekker mann!!! Feite potter og greier, flere bilder takk! Fargen var fin også, synd med alle disse sorte og sølv X5'ene, kjedelig. Skulle jeg kjøpt meg X5, er det enten Imola rød, Le mans blå, evt nattblå jeg hadde valgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soft-ice Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 Der er ekstremt kult når enderørene stikker ut!Har sett noen X5er uten, ikke så fett da... Alle X5 diesel leveres med skjult enderør..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 Når en ser i ettertid kler faktisk X5 rødt ganske godt. syntes knasj rød er sinnsykt lekkert på X5, og med 4.8is (som i dette tilfelle er facelift) styling er alt som har med X5 perfekt. Synd X5 er såpass dyr enda. faktisk så syntes jeg den egentlig har holdt seg ganske bra i pris, tross alderen. faceliften blir nok dyr helt til ny X5 slippes på markedet i slutten av 2006 / 2007. Har DU noen eventuelle planer for din X5 da runstra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå