Gå til innhold

20" på e46


bmw_e46
 Share

Anbefalte innlegg

åssen går dette.. må jeg valse hvis jeg skal ha 20" jeg vil ikke valse for jeg har hørt at det kommer rust rundt hjulhusene ganske så kjapt?? noen råd?

------------------------------------------------------------

Fant du ut om det var mulig å ha 20" på E46 uten valsing?

mvh

Hav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo uansett ikke diameteren på felgen som avgjør om det er plass. Du skal jo uansett holde deg +/- 5% av original rullediameter. (Ved å gå ned på dekkprofil.)

Det er jo hvor brede felgene er, hvor senket bilen er og innpress som avgjør om det er plass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...f.eks 245/30-20 dekk/felger (+ 3,66 %) er ikke helt billig... :? ...én ting er felgene (som sikkert koster en mindre formue), men noe helt annet er dekkene...billigst her i Danmark er Falken-Ohtsu FK-452 til dkr. 2011,- pr dekk... :shock:

Jeg trives egentlig ganske godt med 205/55-16 dekk/felger på min 2003 E46 318dT... 4 stk. Continental SportContact 2 til dkr. 2500,- ... :wink:

Jeg kan imidlertid evt. kjøpe 4 stk. Continental EcoContact CP (195/65-15) til dkr. 2095,- .... hmmm...tenke-tenke... :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2011 ,- pr dekk er da ikke ille når du først går til innkjøp av så dyre felger vil jeg påstå! I lengden kan det bli litt kjedelig men :P

Tja...du har jo et poeng...har du først betalt alt for mye én gang kan du sikkert betale alt for mye en gang til...eller noe i den duren... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det var pent med 19" da.

Så nesten ikke større ut enn 18" de der synes jeg.

Jeg har 18" nå, men vurderer 19" til våren... :-k

Hvis jeg var 15 år yngre uten kone, to barn og hund... da hadde jeg kjøpt 19" felger/dekk, men på en Porsche 968 Turbo S .... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...