Gå til innhold

Hjelp til en løsning på skade

Saltkjelen
 Share

Anbefalte innlegg

Hmm, ha sa til meg at dei var heilt like, den eg fekk pris på.

Kankje den er helt lik den eg fikk pris på, bare at det var 2 festemuligheter inni?? :?:?

Fåest M5 med tåkelys som ekstra utstyr?? :?:?

No vart eg veldig usikker :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hehe. jeg skal i første omgang prøve å montere fangeren selv, men jeg er ganske usikker selv.

Hvem som skal lakkere er jeg enda ikke sikker på, da jeg har en god del å lakkere. (speil, fanger, panser osv).

Blir enten Lasse Nygård eller Bilkosmetikk. begge holder til i oslo. Lasse nygård kom med en hyggelig pris. skal levere bilen hos bilkosmetikk så får vi se hva de vil ha betalt for lakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

T.A.S: Hvem skal lakke og montere fangeren din?

Jeg skal bytte bakfanger på E46'n og er litt spent på hvordan jeg skal gjøre dette :wink:

Kan hende jeg er dum nå, men hva er så vanskelig med å bytte bakfangerne på en E46? Sikkert noen skruer på innsiden i bagasjerommet og noen klips bakom plastikinnerskjermene på begge sider...eller? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

T.A.S: Hvem skal lakke og montere fangeren din?

Jeg skal bytte bakfanger på E46'n og er litt spent på hvordan jeg skal gjøre dette :wink:

Kan hende jeg er dum nå, men hva er så vanskelig med å bytte bakfangerne på en E46? Sikkert noen skruer på innsiden i bagasjerommet og noen klips bakom plastikinnerskjermene på begge sider...eller? :roll:

Vet ikke helt hvodran man skal gjøre det med ryggesensoren, eksosen og den slaks. Også tror jeg M3 fanger er litt breiere enn den som sitter på 318Ci'n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...