Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har selv en kamerat som kjører bilcross, men dette er mye større enn det. viss alle bare hadde hatt slik pågangsmot ville vi hatt det bra. :D

så veldig bra ut, fint bur, gleder meg til sluttresultatet.

stå på, ikke gi opp. :D

• Svar 262
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Takker for gode tilbakemeldinger!

Det begynner jo å komme seg nå ja, men har igjen å koble detta styringsgreiene, og gass/brems.. Har satt inn det skapet i bilen, å lagt opp kabler og slanger til motorrommet, men Ole Petter må komme for å koble det til!! å etter det må den opp på bukken for å få laga bukplate og satt på det styringsgreiene..!! så vi har bare å vente litt, men Ole P sku ta seg en tur opp i uka å se litt på det, må kjøpe inn noen nye slanger også!!

Bilen skal lakkeres i Hvit/Gul/Blå i den rekkefølgen!! Åsså har jeg å bruttern handla inn noen tøffe 15" Rial felger, som jeg skal ha Rambo grusdekk på!! :D Har tatt av den bakerste stoore lyd demper`n på bilen nå, så skal vel ha 3" strak rør derfra! :D

Skrevet

Jeg har endret trådens overskrift ved å fjerne ordet "oppdatert". Det får holde at tråden kommer først i prosjektforumet når du eller noen andre skriver et innlegg i tråden. Det blir fort et rot hvis alle skal endre på trådenes overskrifter i tide og utide. Unntaket er i salgstrådene der vi gjerne ser at folk legger til "solgt" hvis bilene i annonsene blir solgt. Moderatorene endrer forøvrig også av og til på overskriftene, men det er utelukkende for å fjerne unødvendige tegn og/eller for å gjøre overskriftene mer forståelige.

Skrevet

Har ikke fulgt med på dette før nå, men dette høres skikkelig bra og kult ut, du er stort forbilde for andre uføre, RESPECT.......

Du må legge ut bilder når bilen tar jomfrusledden sin.

• 3 weeks later...
Skrevet

Høyrest ut som om at det går bra med prosjektet ditt :D Er ei stund sia eg har vore her og sett, men etter bildene å dømme, er det byrja å likne på noko :D

Kor bilen skal ha sin jomfrutur henne da?

Skrevet

Begynner å nærme seg litt ja!! mangler bare to brytere å en sikkring nå, før jeg kan svinge me joystick :D etter det ere bare å få taki gass/brems!!! Håper å få den klar til Goldagasløpet på Gol som er 20-21 juli eller no!! :)

Skrevet

Hei!

Magnar som har bygd buret??

Drit bra prosjekt, gleder meg til å se sladd på eriksplassen ;)

Hilsen

Marius

Skrevet

Har fulgt med på tråden lenge nå, men har ikke skrevet noe tror jeg.

Uansett så ser dette skikkelig bra ut! Er ikke så inni bilcross egentlig, men håper å se deg i aksjon! Husk å poste datoer o.l. du skal kjøre!

Skrevet

Kult at du får til dette og har muligheten til å drive med noe du har interesse av..

Husker jeg så en episode av TopGear hvor de var på Nurburgring og skulle kjøre diesel Jaguar..

Jeremy Clarkson ble spurt om han var interessert i å sitte på en runde i en blå z3 coupe av noe slag.. Denne ble styrt med joystick.. :)

Skrevet
Hei!

Hilsen

Marius

Jepp er Magnar som har bygd buret veitu! Vi fikk han til å laga det litt ekstra sikkert, ved atte buret går helt baki hattehylla!! hehhe.. gleder meg te sladd sjøl jeg :wink:

Skrevet
Hei!

Hilsen

Marius

Jepp er Magnar som har bygd buret veitu! Vi fikk han til å laga det litt ekstra sikkert, ved atte buret går helt baki hattehylla!! hehhe.. gleder meg te sladd sjøl jeg :wink:

Da vet jeg hvem som ska få bygge for meg :)

Skrevet

Jeg må si at jeg er imponert både over deg og alle som hjelper til for å gjennomføre dette.

Stå på!

Er joystiken analog eller digital (av/på)?

Jeg har ikke satt meg inn i bilcross, kan noen forklare det budgreiene for meg? Er det sånn at bilene som deltar hele tiden er til salgs?

Hadde vært artig om du filma hvordan styringen fungerer når bilen er ferdig. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...